پیدا کردن پسورد در یاهو?

این مطلب جهت پاسخ به بسیاری از میل های شما تهیه شده است یکی از امتیازات و ویژگی های یاهو امنیت بالای آن است البته جدیدن هم اکنون پیدا کردن پسورد یاهو با هیچ برنامه ای امکان پذیر نیست چرا؟ برنامه هایی برای پیدا کردن پسورد در یاهو وجود دارند ، حاوی یک فایل هستند که به اصطلاح به آن لیست پسورد گفته می شود.این فایل شامل تعداد زیادی کلمه است ! برنامه ، آی دی مورد نظر را از شما دریافت کرده و کلمه های موجود دراین فایل را به ترتیب بر روی آی دی مورد آزمایش قرار می دهد.بدین معنی که هر کلمه را به عنوان پسورد بر روی آی دی شما در یاهو تست می کند ! این روش، روش منطقی و جالبی نیست و شانس موفقیت آن بسیار کم است ، با این حال یاهو در مورد این برنامه ها هم فکری کرده است تصویر مربوط به صفحه ورود به ایمیل را نگاه کنید هنگامی که شما برای چند بار پسورد خود را غلط وارد کنید.....این همان شیوه ای است یاهو برای مبارزه با برنامه های پیدا کردن پسورد ایجاد کرده از این به بعد تا هنگامی که کلمه موجود در عکس (plain) در قسمت (world you see below)وارد نشود پسورد های وارده حتی در صورتی که صحیح باشند پذیرفته نمی شود طبیعتا برنامه شما قادر به شناخت کلمه موجود در عکس نیست و پس از تست چند پسورد عملکرد آن بیهوده است حالا بعضیها میگویند ولی پسورد من هک شده هک شدن پسورد شما علت های زیادی دارد که عامل اصلی در تمامی آنها خود شما هستید دریافت و اجرای فایل های مشکوک که احتمالا حاوی تروجان ها هستند وارد کردن آی دی و پسورد در فرم های ظاهر سازی شده و شبیه به یاهو استفاده از روش هایی برای بدست آوردن پسورد دیگران که نیاز به پسورد خود شما نیز دارد این روش ها برای فریب دادن افراد طراحی شدهو یا چیزهای دیگر....
اما ناراحت نشو من یه راه میگم ولی نمی گم حتما عمل می کنه ! ولی امتحان ان خالی از لطف نیست.
در ابتدای کار باید یک برنامه
dictionary maker یک فایل pass ;ist اجرا کنید.سپس وارد یکی از برنامه های e-mail cracker شوید. در قسمت server باید ادرس سرورایمیل مورد نظر را بنویسید مثلا mail.yahoo.com یا mail.hotmail.com
حال یک فایل
text ایجاد کنید و ID مورد نظر را وارد کنید.و از فایلی هم که توسط dictionary maker استفاده شده برای password list استفاده کنید.وقتی تمام مراحل تمام شد دکه begin رابزنید.این برنامه تمامی کاراکترها را بررسی میکند و کلمه عبور را در قسمت get به شما میدهد.
به همین راحتی ........

Shhacker.blogsky

چه جوری هک نشیم ؟

? چگونه هک نشویم ؟!
چند راه ساده برای اینکه هک نشیم !
روشهای ساده را به سادگی و با کمی دقت می توان مسدود کرد. مثلا رمزی انتخاب کنید که حدس زدنش کار هر کسی نباشد. شماره تلفن , اسم , فامیل , شماره شناسنامه یا تاریخ تولید و ترکیبی از اینها معمولا اولین چیزی است که به ذهن هر کسی می رسد.سعی کنید در رمز انتخابی خود از پرانتز یا کروشه استفاده کنید و یا حتی کاما که اینها به ذهن هیچ هکری نخواهد رسید. هنگامی که رمز خود را وارد می کنید مراقب باشید , کسی نزدیکتان نباشد. و یا از کلید های منحرف کننده استفاده کنید. مثلا چند کلید الکلی بزنید و بعد با Backspace پاکش کنید که اگر کسی هم دید , متوجه رمز شما نشود.
پشت کامپیوتر کسی که به او اطمینانی ندارید , رمزی وارد نکنید. یا اگر مجبورید, با استفاده از کلید های Ctrl+Alt+Del و باز نمودن Task Manager کلیه برنامه های مشکوک را ببندید. معمولا اسامی آنها مانند Thief یا Keylogger یا keyl و یا هر اسم مشکوک دیگری می تواند باشد. در موقع ثبت نام در سرویسهای Hotmail و Yahoo به شما تذکر داده می شود که کارکنان شرکت سرویس دهنده به هیچ عنوان از طریق Email از شما درخواست Password نمی کنند. پس هیچ گاه از طریق هیچ Email ی رمز خود را وارد نکنید. از جایی اینترنت تهیه کنید که امنیت بیشتری دارد و تجربه کارشان بالاست. زیرا علاوه بر منشیان بی تجربه که بعضا رمزها را برباد می دهند , اگر شبکه (ISP) هک شده باشد , دیگر از دست شما کاری بر نمی آید و رمز شما و دیگر کاربران در خطر می باشد.
احتمال حمله با روش تخصصی که در بالا توضیح دادم به کاربرانی که از سیستمهای Instant messaging مانند Yahoo messenger و یا MSN messenger و یا ICQ و ... استفاده می کنند بیشتر است چون اینگونه برنامه ها به راحتی IP شما را در اختیار هکر قرار می دهند و همواره یک پرت آزاد را اشغال می کنند و معمولا به صورت مستقیم با کاربر مقابل در ارتباط هستند مخصوصا در مواقع ارسال و دریافت فایل. پس اگر می خواهید در امان باشید از این برنامه ها استفاده نکنید.
ولی امروزه در ایران اینترنت بدون اینگونه برنامه ها فایده ای ندارد ! پس
هیچگونه فایلی را که از افراد ناشناس فرستاده می شود , باز نکنید.
حال اگر کامپیوتر شما از قبل آلوده شده باشد چه باید کرد ؟!
اگر مطئمن ترین راه را می خواهید. کامپیوتر خود را فرمت نموده و دوباره ویندوز را نصب کنید. زیرا اغلب ویروس کشها قادر به شناسایی و یا پاک نمودن بسیاری از این نوع ویروسها نمی باشند. ولی معمولا این روش به صرفه نیست. کاری که من برای مبارزه با این نوع ویروس ها (که نمی دانم آیا به آن مبتلا هستم یا خیر) کردم این است که یک ویروس کش جدید نصب نمودم که هر هفته آنرا Update می کنم. من Norton Antivirus 2002 را پیشنهاد می کنم که خود به صورت اتوماتیک هر 10 روز یکبار به روز می شود.
حال اگر ویروسی پیدا شد که ویروس کش من نتوانست آنرا شناسایی کند چه ؟!
همانطور که گفتم فایلی که در حافظه شما اجرا می شود و کامپیوتر شما را به عنوان Server آماده حمله هکر می کند برای اتصال به اینترنت و فرستادن اطلاعات احتیاج به یک پورت آزاد دارد. روشهای زیادی برای مسدود نمودن پرت های آزاد وجود دارد. همواره در ایران رسم است که می گویند اینترنت بدون Proxy بهتر است ولی باید بدانید که Proxy نه تنها سرعت کار شما در اینترنت را بالا می برد بلکه جلوی حمله هکرها را نیز می گیرد.
روش دیگر استفاده از Firewall می باشد. امروزه بسیاری برنامه های کم حجم با عنوان Firewall خانگی وجود دارند.
شما با استفاده از یکی از این برنامه ها می توانید به راحتی هرگونه رد و بدل شدن اطلاعات بین کامپیوتر خود و اینترنت را ببینید و کنترل نمایید.برنامه ای که من پیشنهاد می کنم ZoneAlarm می باشد. با نصب این برنامه هرگاه , برنامه ای بخواهد با اینترنت تبادل اطلاعات نماید ابتدا به شما تذکر می دهد و شما می توانید اگر برنامه مشکوکی بود اجازه فرستادن اطلاعات را از او صلب کنید. در ضمن هیچ شخص و برنامه ای هم نمی تواند بدون اطلاع شما از بیرون به کامپیوتر شما وصل شود. ویندوز XP از نظر امنیت در شبکه بسیار پیشرفته است و احتمال هک شدنش کمتر است , پیشنهاد می کنم از این ویندوز استفاده کنید.
در آخر باید بگویم هیچ روشی به صورت 100% شما را ایمن نمی کند. فقط سعی می کنیم احتمال هک شدنمان را پایین بیاوریم .

? 


نیاز ما به امنیت کامپیوتری... چرا؟
هزاران نفر در عرض روز آن لاین هستند چه به خاطر شغل و چه به صورت خصوصی.این رشد اینترنتی رو در کل انفجار اینترنتی مینامند و این رشد روند رشد اینترنت رو با خودش عوض میکنه.
10 سال پیش همه سرورها از طرف آدمهای تکنسین مدیریت میشدند که به یک مساله بیش از همه چیز اهمیت میدادند : امنیت سرور. ولی امروزه اکثر سرورها رو آدمهای معمولی مدیریت میکنند که بین اونها خیلی کم افرادی پیدا میشن که اطلاعات کافی در مورد محافظت کردن سرورهاشون دارند. آمار اینجور سرورها به طرز معجزه آسایی رو به افزایش است. با وجود این باز هم مدیران شرکتهای بزرگ مردم رو به این راه تشویق میکنند و ادعای این رو میکنند که اینترت امن است. آیا این مساله درست است؟ نه برای اینجور افراد دروغ گفتن جزو زندگی روزمره حساب میشه ولی از یک طرف هم بخوبی این مساله رو میدونند که اینترنت مکان امنی نیست. این مساله روز به روز بدتر خواهد شد چون افرادی که اطلاع کافی در این رابطه ندارند فکر میکنند که همه چیز مرتب و درست است. ولی واقعیت از چیز دیگری صحبت میکند : همه روزه هکرها و کناکر ها به تعداد بیشماری از سرورهای به ظاهر امن نفوذ میکنند. بحث کار کردن افرادی که اطلاع خیلی کمی راجع به امنیت دارند در یک شبکه خیلی خیی مهمه. اینگونه افراد نور چشمی های هکرها هستند چون همینهاهستند که در ها رو با وجود همه مسائل امنیتی به روی هکرها باز میکنند. مدیران کارکشته شبکه به این موضوع خواهند خندید : مگر میشود که شخصی نداند که چه برنامه ای و چه تولزی روی سیستمش کار میکند؟ جواب : بله میشود! مثال : کدوم یک از شماها میدونین که با برنامه ورد پرفکت که زیر ام اس داس کار میکرد برنامه ای بود به اسم : قبر! این زیر برنامه از طریق یک پنجره فرمان امکان تهیه اسکرین شوتتز رو از زیر همه برنامه های زیر داس به کاربر میداد. در زمان خودش همچین آپشنی زیر یک برنامه واژه نگار کاملا جدید بود. این برنامه زیر برنامه دیگری به اسم کانورت داشت ! که اون کار درست کردن فایلهایی رو بر عهده داشت که مستقیم زیر ورد ایمپورت میشدند. نکنه جالب توجه اینه که امکان دسترسی مستقیم به این تولزها از زیر ورد نبود! برای همین خیلی کم افرادی پیدا میشدند که از این برنامه و تولزها آگاهی داشتند.چه جوابی دارین اگر که من بگم : زیر یکی از آپشن های ویندوز این آپشن وچود داره که ویندوز به محظ اینکه شما آن لاین میشین تمام فایلهای خصوصی شماره سریال های برنامه هاتون و شماره کارت اعتباری شما رو به یک آدرس میل میکنه؟ این آپشن میشه که غیر فعال بشه ولی شما از فعال بودنش خبر داشتین که اقدام به غیر فعال کردنش بکنین ؟ نتیجه یک آمار گیری میگه: از هر 800 نفری که همیشه برای یک مقصود خاص از یک برنامه مشخص استفاده میکنند تنها 2 نفر از برنامه به طور کامل استفاده میکنند!! یک نصیحت بهتون میکنم: هیچ وقت ادعا نکنین که راجع به یک موضوع همه چیز رو میدونین. هیچوقت. با روند رشد اینترنت شرکتهای تولید نرم افزار نیز سریع خود را رشد دادند و همزمان برنامه های متنوع تولید کردند. برای اینگونه شرکتها فقط و فقط یک چیز مهم است و بس : فروش نرم افزارشان! برای اینگونه شرکتها هیچ اهمیتی ندارد که برنامه ای که شما میخرید امنیت سیستم شما را پایین میاورند. برای تولید کنندگان نرم افزار هیچ گونه اهمیتی ندارد که یک فایل کانفیگوریشن شده سیستم از طرف شما به وسیله این برنامه بازنویسی شود.


فرق بین هکرها و کناکرها HACKER & KNACKER
هکر که به غلط در ذهن اکثر مردم یک خراب کار را تدائی میکند یک خراب کار نیست.
هکر ها معمولا برنامه نویسان سیستم هستند که از بقیه برنامه نویسان باهوشتر بوده و سوراخهای حغاظتی را شناسایی میکنند تا این سوراخها شکافها را در جای دیگری پر کنند. یک هکر میتواند مدیریت یک شبکه رو برعهده داشته باشد. و برای محافظت کردن شبکه خودش از دسترس دزدی های الکترونیکی باید دست به دزدیهای الکترونیکی غیر مجاز بزند.ولی ورود غیر مجاز به مثلا یک محدوده حفاظت شده توسط پسورد تا زمانی که منجر به ضرر و زیان نشود که خراب کاری نیست. خراب کاری را کناکر ها انجام میدهند. یک کناکر برعکس یک هکر به سیستمها رخنه کرده فقط و فقط به منظور خراب کاری.بنابراین کناکر ها هستند که آسیبها رو به سیستمهای ما میرسانند نه هکر ها.
....
اون چیزی که بالا خوندین رو با اون موافق هستین؟ پس از امروز راه خودتون رو تعیین کنید: آلان که فرق بین هکر ها و کناکرها رو میدونین و در این زمینه دوست دارین فعال باشین باید بدونین که شما در راه هکر شدن میخواهین فعالیت کنین یا در راه کناکر شدن؟



چگونه هک نشویم:
اگر شما از ویندوز xp استفاده میکنید میتوانید از فایروال(دیوار اتش یا انتی هک)خود ویندوز xp استفاده کنید.
به کنترل پنل رفته و وارد Networking Connection شوید.در انجا روی ایکون dial up که ساخته اید راست کلیک نید و properties را انتخاب کنید سپس تب Advanced را انتخاب کنید و تیک مخصوص فعال کردن فایروال را فعال کنید.
تجربه نشان داده که ویندوزهای 98 ,me به راحتی هک میشوند.بهتر است از ویندوز 2000 و xp استفاده کنید.و حتما برای ویندوز 2000 هر سه سرویس پک موجود را نصب کنید.همچنین برای ویندوز XP هم سرویس پک 1 عرضه شده که ان را میتوانید از بازار به راحتی تهیه کنید ویندوز XP به همراه سرویس پک 1 امن ترین سیستم عامل میباشدهمچنین میتوانید از فرمت امن NTFS روی این ویندوزها استفاده کنید که خود عاملی جهت جلوگیری از دستیابی دیگران به داده های شماست.اگر در یاهو ایمیل دارید و چنانچه فایلی برای شما فرستاده شد میتوانید از طریق خود Norton Anti Virus سایت یاهو چک کنید.چنانچه در چت کسی به شما پیشنهاد دادن عکس یا فایل داد بدون رودرواسی درخواست کنید به ادرس ایمیل شما بفرستد.از ورود به سایتهای شخصی که به شما پیشنهاد میشود خودداری کنید مخصوصا اگر ادرس به صورت چند عدد که مثل یک ادرس IP میباشد.یاهو مسنجر خود دارای یک فایروال میباشد.میتوانید از منوی Login گزینه Privacy Setting را انتخاب کنید و در داخل تنظیمات Connection فایروال را انتخاب کنید.برنامه های انتی ویروس و انتی هک هم انواع زیادی دارند که در اینجا نمونه ها را برای دانلود گذاشته ایم.


نکته !همانطور که امورزه هر شخص یا شرکتی یک اموزشگاه زده و مشغول به تدریس نرم افزارهای مختلف می نماید شاهد ظهور cd های مختلف و رنگ به رنگ اموزشی در کشور هستیم ولی ایا این cdها همه به درد بخور هستند؟
ما در اینجا انواع مختلف اموزش را توضیح میدهیم.
اکثر نرم افزارها از روش ساده و ابتدایی فیلمبرداری از دسکتاپ استفاده میکنند به این ترتیب که کارهای انجام شده را با نرم افزاری (نمونه این نرم افزار در قسمت داناود وجود دارد)فیلمبرداری میکنند.سپس روی ان صدا گزاری کرده و بعد انها را دسته بندی میکنند.این نوع اموزش به خودی خود توسط ما رد میشود زیرا دقت کنید که یک cd به طور میانگین چیزی در حدود 80 دقیقه فیلم رامیتواند در خود جای دهد.بنابر این به اندازه مشخصی باید اموزش داده شود یا اینکه تعداد cd ها افزایش یابد که این خود باعث بالا رفتن قیمت نرم افزار میشود.مثلاcdهای لوح و قلم در چند سری مبتدی متوسطه پیشرفته تهیه شده که هر کدام قیمتی سرسام اور دارند.در حالی که قیمت با مغز مطلب چندان هم همخوانی ندارد. بالا رفتن تعداد cd هم باعث درد سرهای خاص خود است.هنگام اموزش وقتی با پیغامی مثلا::نلطفا cd 2 را داخل درایو قرار دهید::چدان خوشایند نخواهد بود.ولی چنانچه باز هم مایل به خریر این سبک اموزشی هستید میتوانید از اموزشی های شرکتهای لوتوس رایانه یا لوح قلم استفاده کنید.
نسل جدید نرم افزارها از تکنیک interactiveاستفاده میکنند.این روش بسیار سخت تر از روش بالاست.ولی محیط برای شما شبیه سازی میشود و شما در خود محیط نرم افزار اموزش خواهید دید.و cdبه جای فیلم از فایلهای کم هجمی چون data صوت و عکس پر میشود این باعث میشود که تهیه کننده نرم افزار اموزشی مطالب بیشتری را در یک cdجای دهد.خوبی این روش این است که:
1_مقدارتوضیحات اموزش موجود در یک cdبیشتر خواهد بود و اکثر این نوع اموزشی ها با یک cdتمام اموزش را به شما میرسانند.
2_قیمت ان برای تهیه کننده ارزانتر است و در نتیجه برای شما هم ارزانتر خواهد بود.
3_چون شما در یک محیط شبیه سازی شده در حال اموزش هستید بنابر این تمام درسهایی که اموزش داده می شود را به صورت عملی انجام میدهید.و در صد یادگیری شما بالاتر خواهد رفت.
شرکت انیاک اولین شرکتیست که چنین سبک اموزشی را پیش گرفته و تاکنون هم میتوان گفت اموزش هر چیزی را بیرون داده است.علاوه بر این نرم افزارهای این شرکت قیمت متعادل تری به دو شرکتی که در بالا ذکر شد دارند.
همچنین شرکت مهندسی پژوهشی نوین هم چندیست دست به این سبک اموزشی زده.
در مورد اموزشیهای نوین این نکته را متذکر میشویم که اموزشهای ان از کیفیت خوبی برخوردارند و درسها به خوبی توضیح داده میشوند.بنا بر این اگر cd اموزشی که از از محصولات این شرکت گرفتید به صورت فیلم هم باشند ولی از کیفیت اموزش بالایی برخوردارند.
و در اخر هم یک نکته بد نیست رعایت شود و ان این است که نرم افزار اموزشی به گونه ای باشد که ابتدا نصب شود.به این ترتیب دیتا بیس برنامه از روی هارد اجرا میشود و این تاثیر زیادی در سرعت اموزش دارد.اکثرا نرم افزارهای اموزشی فقط از روی cd هستند بنابراین cdromشما فشار زیادی را متحمل خواهد شد.سرعت جستجو بین مطالب کم است و بعد از مدتی هم cd خراب خواهد شد.

مقدمه ای بر Htmlتا قبل از اختراع وب اینترنت مجموعه ای از داده های ثابت بی جان و خشک بود ولی بعد از اختراع وب توسط آقای تیم برنززلی اینترنت و صفحات آن جان تازه ای گرفت و در حقیقت هدف از این کار تولید صفحاتی بود که هیچ محدودیتی نمیشناسند و تنها محدودیت آن به میزان اطلاعات طراح صفحه است .بعد از اختراع وب صفحات دینامیکی ایجاد شد که میتوانستند در خود فیلم یا صدا و تصویر را جای دهند و برای متن ها هم رنگ ها و افکت های مختلفی ایجاد شد امروزه هرکس از هرجای دنیا میتواند برای خود صفحه ای در اینترنت داشته باشد که همه این صفحات به وسیله زبان برنامه نویسی نوشته شده اند HTML این زبان گروهی از دستورات به هم پیوسته است که وقتی هرکدام در محل خود و در کنار هم قرار بگیرند کارهای خاصی انجام میدهند از خصوصیت این دستورات آن است که تمام آنها درون دو علامت کوچکتر(<) و بزرگتر قرار میگیرند که به هرکدام از این دستورات تگ گفته میشود HTML را میتوان اساسی و پایه ای ترین زبان برای خلق صفحات وب نام برد البته امروزه برای ساخت یک صفحه از چند برنامه و حتی گاهی از چندین برنامه در کنار هم استفاده میکنند تا بتوانند که صفحه ای مورد دلخواه و زیباتر و مخصوصا دینامیک تری را ایجاد کرد اما تمامی این برنامه ها را میتوان زیر مجموعه ای از همان برنامه HTML عنوان کرد چون همگی از مان قانون ها و از همان روش ها برای کار خود استفاده میکنند ولی هر برنامه ای وضایفی را دارد که آن کار را بوسیله زبانی دیگر یا نمیتوان عمای کرد و یا به سختی میتوان به آنها رسید از جمله این برنامه ها میتوان به چند نمونه VBscript/JAVAscript/ASP.NET/ASP/PHP/XML/DHTML اشاره کرد و خیلی برنامه های دیگر را میتوان نام برد که هرکدام صفحه ای خاص خود و با امکانات خود را ایجاد میکنند . امروزه در هرسایتی میتوانید صدها برنامه بیابید که بوسیله آن میتوان صفحاتی بوسیله زبان اچ تی ام ال ساخت که هرکدام از این برنامه ها ساخت صفحه را به نوعی ساده میکنند و از گرفته شدن وقت کم میکنند اما از معروف ترین این برنامه ها میتوان به دو برنامه محصول شرکت ماکرومدیا DREAMWEAVER است که هرکدام از این دو توانایی محصول شرکت ماکروسافت FRONT PAGE و برنامه های خاص خود را دارند این برنامه ها به سازنده صفحه کمک میکنند که در صفحه خود اشتباهی نداشته باشند و در کمترین زمان به بهترین محصول برسند اما نکته جالب این است که این زبان مجموعی از متن هایی است که با پسوند زخیره شده اند که میتوان این متن هارا HTM یا HTML به کمک هر برنامه نوشتاری نوشت و آن را با پسوند خود زخیره کرد و از جمله معروف ترین و ساده ترین اشاره کرد که این برنامه در تمامی کامپیوتر ها پیدا میشود Notepade این برنامه ها میتوان به برنامه هرچند که کار با این برنامه از نظر خیلی ها پردردسر و وقت گیر میباشد ولی این برنامه همچنان ساده ترین برنامه برای ساخت وب میباشد و عده زیادی از طراحان حرفه ای هنوز از این برنامه برای ساخت صفحات خود کمک میگیرند

اگه خواستید نظر بدید یا سوالی بکنید بدید

 

 

 

سلام
حتماٌ به این آدرس برو خیلی باحاله ویکم ترسناکه
 http://www.henry.martinez.net/misc/whatswrong.htm
 بااین را حل پول تلفن کم می‌آید



سلام من میخوام در این درس آموزش خودرا شروع کنم
+ بلورک :

مهدی جان من مطلبی را در وبلاگ مازندران هکر خوندم... که می خواستم در مورد صحت آن با شما مشورت کنم... ازت می خوام که اگه این کار به ویندوزمون آسیب نمیرسونه و واقعآ کار میکنه به منهم بگید..
سلامخوبین؟ یک خبر خوش براتون دارم من امروز یک ترفند جالب براتون اماده کردم که اگه اونو انجام بدین پول تلفنتون کم میادیعنی دیگه میتونین با خیال راحت از بابت پول تلفن به اینترنت وصل باشین بفرمایید اینم دستورالعمل:

اول بگردین فایل
System.ini رو پیدا کنید . برای این کار می تونید از در ویندوز از سرچ استفاده
کنید ...


بعد اونو باز کنید و دنبال [386
enh] بگردید ...


بعد این دستورات رو بهش اضافه کنید و به همین صورت سیو کنید :

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@
number = ( 3,1,4,1,5,9)
@
letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$
word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON

+ جواب : در مورد سوالات بگم من مطلب بالا را در خیلی از وبلاگ ها دیدم ولی فکر کنم اصل این مطلب در وبلاگ استاد
KSN نوشته شده متاسفانه همه ی وبلاگ ها هم رفتن این مطلب را با نام خودشون تموم کردن در مورد سوالات که برای ویندوز ضرر باید بگم فکر نکنه ولی اگر خیلی نگران هستی که به ویندوز آسیب برسه می تونی از اون فایل پشتیبان تهیه کنی یا اگه ویندوز ت ایکس پی است می تونی از System Restore این ویندوز استفاده کنی تا اگه برای ویندوز مشکلی پیش اومد بتونی سریع به حالت عادی برگردی ...

+ برای اطلاع از به روز شدن وبلاگ
BabakWeblog را در مسنجر یاهو اضافه کنید ...
+سوالات خود را در قسمت نظر خواهی وارد کنید ....

 

 

بچه ها رفیقم بهم زنگ زد وبه من گفت که ویروس ولستر نمیدونم چی افتاده روی کام÷وترم  حالا شما هرکدام که بلد هستید نام آنتی ویروس رادر نظرات یا به ایمیلم بفرستید:             moj_hali2@yahoo.comلطفاٌنظر هم یادتون نره                   اگر میشه تو نظرات بنویسید

متشکرم

چند تا ترفند

طریقه وارد شدن به ویندوز XP با یک نام و رمز بدون وارد کردن رمز و نام !!!!
۱- دکمه
start را بزنید و بعدشم RUN را بزنید بعد در قسمت RUN فرمان زیر را تایپ کنید :
control userpasswords2
2- بعدش دکمه

ok را بزنید .
3- بعد در صفحه ای که باز میشه در بخش "
Users" گزینه زیر را غیر فعال کنید :
"
Users must enter a user name and password to"
4- با زدن دکمه
ok صفحه ای باز میشه که در اون صفحه با نوشتن کد کاربری (User Name) و پسوردی

که میخواهید همیشه به طور اتوماتیک در ویندوز
XP - وارد شوید (Log On کنید) را وارد کنید .
5- خب دیگه دکمه
OK را بزنید و کار را تموم کن

نصب ویندوز  xp به خودکار بدون پرسش

1- در سی دی ویندوز xp به مسیر زیر مراجعه نمایید :

Support ools

2- فایل
deploy.cab را بر روی یکی از درایوهای هارد کپی نمایید. سپس آنرا باز کرده (از طریق برنامه zip magic یا winzip یا در خود ویندوز xp اگر بر روی فایل کلیک کنید باز میشود ) و فایل setupmgr.exe را از درون این فایل cab کپی کرده و درون یک درایو از هارد کپی کنید.
3- بر روی
setupmgr.exe کلیک کنید. پنجره ای باز میشود. آنرا next کنید. سپس گزینه زیر را انتخاب کرده و next کنید :

Create a new answer file

4- مطمئن شوید که گزینه
windows unattended installation علامت زده شده باشد سپس next کنید.
5- در این صفحه نوع ویندوز خود را انتخاب نمایید در اینجا ویندوز
xp پروفشیونال را انتخاب میکنیم. سپس next میکنیم.
6- گزینه
Fully automated را علامت بزنید و next کنید.
7- در اینجا صفحه
Distribution Folder نمایش داده میشود. در این صفحه به شما اجازه داده میشود که تعیین نمایید که آیا ویزارد یک پوشه توزیعی را بر روی کامپیوترتان بسازد یا پوشه توزیعی را بر روی درایو شبکه ای که شامل سورس فایلهای ویندوز میباشد ایجاد نماید.

نکته ! ساخت یک پوشه توزیعی نه تنها به شما اجازه نصب ویندوز بدون استفاده از
cd را میدهد بلکه اجازه افزودن فایلهای اضافی (همانند درایورهای قطعات) برای انجام یک نصب سفارشی را میدهد. اگر قصد انجام نصب خودکار را به دفعات زیاد دارید و درایور یا پوشه مناسب را در اختیار دارید میتوانید از این گزینه استفاده کنید.

ما در این آموزش گزینه زیر را انتخاب کرده سپس
next میکنیم :

No, this answer file will be used to install from a CD

8- در این صفحه گزینه مربوط به
I Accept … را علامت زده و next میکنیم.
9- حال شما صفحه ای را مشاهده میکنید که با کمی دقت متوجه میشوید گزینه هایی درون این صفحه وجود دارند که شما در حین نصب ویندوز با آن برخورد میکنید. شروع به تکمیل گزینه ها به دلخواه خود کنید.
10- بعد از اتمام کار گزینه
finish را بفشارید. در این قسمت مسیری برای ذخیره تنظیماتی که انجام داده اید در قالب یک فایل پرسیده میشود. شما میبایستی نام فایل را که به صورت UNATTEND.TXT انتخاب شده به WINNT.SIF تغییر دهید و یک نسخه بر روی یک فلاپی ذخیره نمایید.
11- از منوی
FILE گزینه EXIT را انتخاب نمایید.
12- اکنون شما فایل اصلی را ساخته اید. فایل برای انجام عملیات نصب آماده میباشد اما ممکن است قبل از شروع عملیات مایل باشید که نگاهی به محتویات فایل بیندازید. (ممکن است بخواهید پارامترهای اضافه تری را نیز به فایل بیفزایید. در صورت امکان با بخش
HELP برنامه SETUP MANAGER مشورتهای لازم را انجام دهید.) برای این کار فایل ساخته شده را در برنامه NOTEPAD باز نمایید. شما میتوانید خطوط دیگری را نیز برحسب نیاز برای فعالیتهای دیگر مثل تعیین پارتیشن نصب دیسک سخت یا تبدیل سیستم فایل به NTFS معین نمایید. جزئیات مربوط به چگونگی انجام این کارها را میتوانید در داخل فایلهای کمکی موجود در داخل Deploy.CAB مشاهده نمایید. اگر در داخل فایل هرگونه تغییری را اعمال کردید ، فایل را ذخیره کرده و آنرا ببندید
13- فایل را بر روی فلاپی دیسک کپی نماید. سپس کامپیوتر را از طریق سی دی راه اندازی کرده و فلاپی را در داخل درایو فلاپی قرار دهید. ویندوز به صورت خودکار تنظیمات معین شده را مورد استفاده قرار میدهد.
ترفند شماره یک
نمایش سازندگان ویندوز98
را انتخاب نمایید
Properties کلیک راست کنید وگزینه Desk Top برای این منظور روی
گزینه د3ِِِ
Screen Saver Name رفته و در قسمت Screen Saver سپس رویه زبانه
تغییر دهید
volcano آن را به Text را کلیک کرده و Settings را انتخاب کنید دکمه Text

ترفند شماره دو
بالا بردن سرعت
را انتخاب نمایید
Properties کلیک راست کنید وگزینه My Computerروی .
را کلیک کنید
File Systemرفته و Performance بر روی زبانه .
را
Desk Top Computer گزینه Settings درقسمت.
تغییر دهید
Network Server به.
بالا بردن سرعت باز شدن پنجره ها
را اجرا کنید و به مسیرزیر بروید
Registry Editor.
HKEY_CURRENT_URERControl PanelDesk Top.
اضافه کنبد ((
String Value))REG_SZ را از نوع MenuShow Delayپارامتر .
ارزش آن را برابر 0 قرار دهید.

ترفند شماره سه
Web View Background تغییر
را اجرا کنید و به مسیر زیر بروید
Registry Editor.
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwaremicrosoftwindowsCurrent Version.
اضافه کنید ((
String Value))REG_SZ را از نوع WebView پارامتر.
تنظیم کنید
Gif ارزش آن را برابر تصویری.

ترفند شماره چهار
Recycle Bin تغییر نام
را اجرا کنید
Registry Editor.
تایپ کنید
Recycle Bin عبارت Findرا زده ودر قسمت F3کلید.
آن را به عبارت مورد نظر تغییر دهید
Recycle bin بعد از پیدا شدن.

ترفند شماره پنج
بهینه سازی سرعت مودم
خود را پیدا کنید
Port Modemبروید [Port]را پیدا کرده و به قسمت win.ini فایل
و آن را به صورت زیر تغییر بدهید
COM3:=921600,n,8,1,p

ترفند شماره شش
Auto Run در ویندوز ایجاد فایل
بسازید ودر ریشه درایو مورد نظر خود قرار دهید
Autorun.inf یک فایل متنی بانام
را بنویسید[
Autorun]در اولین خط فایل همیشه عبارت
Icon=مسیر آیکون مورد نظر را در این قسمت می توانید بنویسید   
Open=مسیر فایل اجرایی مورد نظر را هنگام دوبار کلیک کردن بر روی درایو

ترفند شماره هفت
انگولک کردن رجیستری

- مخفی کردن
Device Manager :
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareWindowsCurrentVersionPoliciesSystem]
و یک مقدار
DWORD به نام NoDevMgrPage بسازید و به آن مقدار یک بدهید.

ترفند شماره 8
- کاغذ دیواری ثابت(
Wallpaper):
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareWindowsCurrentVersionPoliciesActiveDesktop]
و یک مقدار
DWORD به نام NoChangingWallpaper بسازید و به آن مقدار یک بدهید.

ترفند شماره 9
- بدون کلیک راست بر روی دسک تاپ:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]
و یک مقدار
DWORD به نام NoViewContextMenu بسازید و به آن مقدار یک بدهید.

ترفند شماره 10
- بدون کلیک راست بر روی نوار وظیفه:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]
و یک مقدار
DWORD به نام NoSetTaskbar بسازید و به آن مقدار یک بدهید.

ترفند شماره 11
- ویرایش یا حذف آخرین دستورات
Run :
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerRunMRU]
و هر تغییری را که دوست دارید بدهید.

ترفند شماره 12
- بدون کلیک راست بر روی منوی
Start :
به 2 زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_CLASSES_ROOTDirectoryshell]
[
HKEY_CLASSES_ROOTFoldershell]
و نام زیر کلید
Shell را به Shell.old تغییر دهید.

ترفند شماره 13
- برداشتن علامت میان بر از آیکون ها(فلش کوچک در سمت چپ در پایین آیکون):
به 2 زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_CLASSES_ROOTInkfile]
[
HKEY_CLASSES_ROOTpiffile]
و مقدار
IsShortcut را حذف کنید.

ترفند شماره 14

- تغییرعنوان مرورگر اینترنت:
مرورگر
Internet Explorer به طور پیش فرض دارای عنوان Microsoft Internet Explorer است. برای تغییر آن به زیر کلید زیر بروید:ِ
[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain]
و یک مقدار رشتهای به نام
Window Title بسازید و به آن هر عبارتی را که دوست دارید , بدهید.
برای مثال در شکل زیر عنوان پیش فرض به
Amin-DJ تغییر کرده است.
ترفند شماره 15
- بدون دسک تاپ:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS\_DEFAULTSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]
و یک مقدار باینری به نام
NoDesktop بسازید و به آن مقدار 01 بدهید.
- دسک تاپ غیر فعال:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]
و یک مقدار
DWORD به نام NoActiveDesktop بسازید و برای فعال کردن آن مقدار صفر و برای غیر فعال کردن آن مقدار یک بدهید.

ترفند شماره 16
پیغامی قبل از ورود به ویندوز:
اگر میخواهید هر بار که ویندوز شروع به کار میکند , پیغام هشدار , راهنمایی , خوش آمد گویی و ... را بدهد , به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionWinlogon]
و دو مقدار رشته ای به نامهای
LegalNoticeCaption وLegalNoticeText بسازید.به LegalNoticeCaption نام کادر پیغام و به LegalNoticeText متنی که دوست دارید نمایش داده شود را بنویسید
ترفند شماره 17
تغییر نام مالک ویندوز:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionWinlogon]
حالا به مقدار
RegisteredOwner , نام خودتان و به مقدار RegisteredOrganization , نام شرکتتان را اختصاص دهید.


ترفند شماره 18
برداشتن سطل آشقال از روی دسکتاپ:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionexplorerDesktopNameSpace]
مراجعه کنید و زیر کلید سطل آشغال را که دارای شناسه زیر است پاک کنید(
Delete ).
{645
FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}


ترفند شماره 19
جلوگیری از تغییر کلمه عبور:
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVresionPoliciesSystem]
یک مقدار عددی (
DWORD ) به نام NoSecCPL بسازید و به آن مقدار 1 دهید.

ترفند شماره 20
حذف منوی فایل از نوار منوی
Windows Explorer :
به زیر کلید زیر بروید:
[
HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVresionPoliciesExplorer]
و یک متغییر باینری به نام
NoFileMenu بسازید و به آن مقدار1 دهید.
ترفند شماره 21

میتوان رجیستری را قلب ویندوز نامید. با تغییر برخی از کدهای رجیستری میتوانید برخی از خصوصیات ویندوز را که خوشتان نمی آید حذف یاتغییر دهید.

تذکر مهم:

باید دقیقا مثل همین کلیدها را در رجیستری وارد کنید.کوچکترین تغییری ممکن است منجر به دوباره اینستال کردن ویندوز شود.

برای شروع کار ابتدا در قسمت
Run این دستور را وارد کنید و کلید OK را کلیک کنید:


Regedit

پس از تغییر دستور مورد نظر فقط پنجره
Registry Editor را ببندید و کامپیوتر را Restart کنید تا تغییرات اعمال شوند.

حالا هر کدام از دستورات زیر را که دوست دارید میتوانید تغییر دهید.


بدون
Favorites :

اگر از در منوی خوشتان نمی آید میتوانید آن را حذف کنید.برای این کار به زیر کلید:
[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]
رفته و یک مقدار به نام
NoFavoritesMenu بسازید و به آن مقدار 1 دهید.


برداشتن
RUN از منوی START :

به زیر کلید زیر بروید:

[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]
و یک مقدار باینری به نام
NoRun بسازید و به آن مقدار01 بدهید.بدین ترتیب حتی کلیدهای نیز کار نخواهند کرد.




ترفند شماره 21

بدون جستجو:

اگر دوست ندارید کسی فایلی را در کامپیوتر شما جستجو کند , میتوانید
Search را از منوی Start حذف کنید.

برای این کار به زیر کلید زیر بروید:

[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVresionPolisiesExplorer]
و یک مقدار
DWORD به نام NoFind بسازید و به آن مقدار1 بدهید.بدین ترتیب حتی کلید های F3 وWindows+F نیز کار نخواهند کرد.




ترفند شماره 22

بدون جاسوس:

وقتی سندی را باز میکنید , ویندوز یک میانبر برای آن فایل در
My Documents در منوی Start قرار میدهد.این موضوع میتواند به عنوان یک جاسوس بر ضد شما عمل کند.
برای حذف آن به زیر کلید زیر بروید:

[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVresionPolisiesExplorer]
و یک مقدار باینری به نام
NoRecentDocsHistory بسازید و به آن مقدار01 بدهید.همچنین برای حذف آن از منوی میتوانید یک مقدار باینری به نام NoRecentDocsMenu بسازید و به آن مقدار 01 را بدهید.




ترفند شماره 23

حذف
Log Off :

برای حذف آن از منوی
Start باید به زیر کلید زیر بروید:

[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVresionPolisiesExplorer]
و یک مقدار
DWORD به نام NoLogOff بسازید و به آن مقدار1 بدهید.




ترفند شماره 24

بدون انیمیشن:

زمانی که منویی را باز مینید , ویندوز این عملیات را در چند تصویر انجام میدهد.که این موضوع بعضی اوقات خسته کننده میشود.

برای غیر فعال کردن این موضوع , به زیر کلید زیر بروید:

[
HKEY_CURRENT_USERControlPanelDesktopWindowsMetrics]
و به مقدار رشته ای مقدار صفر را بدهید.حالا به نظر میرسد ویندوز سریعتر شده.




ترفند شماره 25

     
Restartکردن ویندوز بدون بوت کردن کامپیوتر

همان طور که میدانید پس از نصب بعضی از برنامه ها شما باید ویندوز را
Restart کنید.یعنی باید کامپیوتر را از نو بوت کنید.که این کار در بعضی از مواقع خیلی خسته کننده است.ولی شما میتوانید از یک میان بر استفاده کنید و این کار را در کمتر از 4 ثانیه انجام دهید.
Restartکردن ویندوز بدون بوت کردن کامپیوتر در ویندوز x9 و ویندوز ME:

- برای اینکه از این میان بر ( در ویندوز
x9 وME )استفاده کنید, پس از دیدن پیغام:

You must restart your computer.
          
Yes               No

- کلید
No را کلیک کنید تا ویندوز شما Restart نشود.سپس کلیدهای CTRL+ALT+DELETE را با یک بار با هم فشار دهید.

- حالا از این کادر گزینه
Explorer را روشن کنید و کلید End task را کلیک کنید.کادر محاوره ای Shut down ظاهر خواهد شد.

- در این کادر کلید
Cancel را کلیک کنید.

- حالا اگر 4 ثانیه صبر کنید , پنجره ای با عنوان
Explorer ظاهر خواهد شد.

- حالا اگر کلید
End task را کلیک کنید , انگار گامپیوتر خود را Restart کرده اید.

اگر خودتان این کار را انجام دهید میتوانید در کمتر از4 ثانیه کامپیوتر خود را
Restart کنید ولی چون در حال حاضر شما در حال یاد گرفتن هستید اینقدر طول کشید.    

عوض کردن اسم Recycle Bin به این طریق است که وارد ریجستری می‌شویم
 وبعد از منوی view گزینه find را انتخاب کرده واسمRecycle Bin را تایپ میکنیم وبعد که پیدا شد اسم آن را هرچی دلتون می‌خواد بزارید by 

 لطفاٌ نظر را فراموش نکنید

HS-HACKER.BLOGSKY.COM

اضافه کردن Copy to:
به ترتیب وارد پوشه های HKEY-classes-rootDirectoryShellex می شویم
بر روی پوشه ContextmenuHandlers رایت کلیک کرده وسپس گزینه New و پس از آن گزینه Key را انتخواب کنید و اسم آنرا Copy to بگذارید
در قسمت سمت راست بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت:
{C2FBB630-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}
را بنویسید
اضافه کردن Move to :

پوشه دیگری مطابق دستورالعمل 4 بسازید ولی این بار نام آنرا Move to بگذارید و مانند قسمت قبل بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت:
{C2FBB631-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}
را بنویسید

مژده مژده !!!!! راهی برای تلفن رایگان

من امروز مقاله دررابطه با همین موضوع پیدا کردم می‌خوام آن را به شما آموزش بدهم.مهىی جان من مطلبی را در وبلاگ (أموؤش هک) هکر خوندم... که می خواستم در مورد صحت آن با شما مشورت کنم... ازت می خوام که اگه این کار به ویندوزمون آسیب نمیرسونه و واقعآ کار میکنه به منهم بگید..
سلامخوبین؟ یک خبر خوش براتون دارم من امروز یک ترفند جالب براتون اماده کردم که اگه اونو انجام بدین پول تلفنتون کم میادیعنی دیگه میتونین با خیال راحت از بابت پول تلفن به اینترنت وصل باشین بفرمایید اینم دستورالعمل:

اول بگردین فایل System.ini رو پیدا کنید . برای این کار می تونید از در ویندوز از سرچ استفاده
کنید ...


بعد اونو باز کنید و دنبال [386enh] بگردید ...


بعد این دستورات رو بهش اضافه کنید و به همین صورت سیو کنید :

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON

+ جواب : در مورد سوالات بگم من مطلب بالا را در خیلی از وبلاگ ها دیدم ولی فکر کنم اصل این مطلب در وبلاگ استاد KSN نوشته شده متاسفانه همه ی وبلاگ ها هم رفتن این مطلب را با نام خودشون تموم کردن در مورد سوالات که برای ویندوز ضرر باید بگم فکر نکنه ولی اگر خیلی نگران هستی که به ویندوز آسیب برسه می تونی از اون فایل پشتیبان تهیه کنی یا اگه ویندوز ت ایکس پی است می تونی از System Restore این ویندوز استفاده کنی تا اگه برای ویندوز مشکلی پیش اومد بتونی سریع به حالت عادی برگردی ...
این به خاطر مهدی جان که سئوال می‌کرد  این را نوشم
لتفاً نظرا ت فراموش نشودواگر مشکلی داشتید می‌توانید به ایمل من تماس حاصل نمایید moj_hali2@yahoo.com
متشکرم

در زیر آرم ویندوز اکس پی چه خبره؟؟؟ هچی گربه سواره خره

 زمانی که ویندوز XP راه اندازی میشه ، ویندوز تصویر آرم خودشو نشان می ده و در زیر این آرم، یک نمـــودار پیشرفت را نشـــــان می ده بدین مفهوم که ویندوز در حال بارگذاری شدن در حــافظه است. اگر دلتون می خواد بدونید ویندوز در آن لحظه چه عملیاتی انجام می ده با ترفند زیر می تونید کاری کنید که ویندوز این آرم را نشون نده و پرده از اسرار مراحل راه اندازیش بر داره.   

روی دکمه
Start کلیک کرده و در منوی باز شده روی گزینه Run کلیک کنید .در کادر Run عبارت msconfig را اجرا کنید. کادر محاوره ای System Configuration Utility باز می شود، در این کادر به زبانه BOOT.INI بروید. در کادر متن بالای پنجره در زیر قسمت [Operating Systems] عبارتی مثل خط زیر را می بینید:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS=

"
Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

روی اون کلیک کنید .در قسمت پایین کادر، یعنی
Boot Options گزینه /SOS را فعال کنید تا این عبارت به انتهای خط مذکور اضافه بشه .دکمه Apply و سپس دکمه OK را بزنید. . از این پس هر وقت کامپیوترتان را روشن کنید در هنگام راه اندازی ویندوز، دیگر آرم آن را نخواهید دید.

 

نکته : این msconfig یکم جاهای دیگه هم به دردتون میخوره مثلا اگه خواستید Task Bar خودتونو یکم خلوت ترش کنید (پایین همون جایی که آیکون یاهو مسنجر و یا ام اس ان مسنجر و... هستند) اگر این آیک.نها زیاد شد و ویندوزتون خیلی دیر لود میشود از msconfig  میتونید آیکونهایی که نمیخواید رو حذف کنید.

 لطفاٌ نظرات فرانوش نشود توسط سید غلی محمد مدرسی

SH.HACKER

حذف My Documentsاز منوی Start :
 برای حذف Documents از منو Start مراحل زیر را اعمال کنید :
سیستم عامل : XP - 2000 - ۹۸
مسیر : HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer
نوع : String Value
دستور : ClearRecentDocsOnExit
مقدار : 0
توجه : برای برگشت
به حالت اولیه مقدار متغی را برابر با ۱ قرار دهید

VersionPoliciesExplorer
نوع : String Value
دستور : ClearRecentDocsOnExit
مقدار : 0
توجه : برای برگشت
به حالت اولیه مقدار متغی را برابر با ۱ قرار دهید

قطع صدای بلندگوی PC

قطع صدای بلندگوی PC  :

سیستم عامل : 98 - ME - 2000
مسیر :HKEY_CURRENT_USERControl PanelSound

در صورت نبود با کلیک راست و انتخاب New و بعد String Value را انتخاب کنید و پوشه جدید را Beep بنامید ( حرف B بزرگ تایپ شود ) و با دابل کلیک در قسمت Value data کلمه No را وارد کنید سپس سیستم را Restart کنید . آخیییییش حالا دیگه اون صدای نا هنجار رو نمیشنوید

ریست کردن بایوس

ریست (Reset) کردن بایوس (Bios) :

راه ریست (Reset) کردن بایوس (Bios) به این ترتیبه که باید این دستورات را در Dos در محیط Debug به صورت تک به تک تایپ کنید و Enter رو بزنید :

 DEBUG A MOV AX,10 OUT 70,AX MOV AX,00 OUT 71,AX T

 بعد T را اینقدر بزنید تا سیستم قفل کنه بعد Reset کنید، Bios سیستم Reset میشه، برای همه Bios ها هم کار میکنه.

ای حال میده اینو رو کامپیوترای سیتی سنتر امتحان کنیم