برابچز دارم الان زبان سی کار میکنم !! کاری داشتین در خدمتم

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.mobarez.com

پس آموزشت چی شد

نسیم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.ahaly.blogfa.com

علی آقا سلام
یه خواهش داشتم
من دارم روی پروژه دانشگاهم کار می کنم
می خوام براش یه اسکرین سیور درست کنم
وای نمی شه
شما که زبان سی کارزمی کنید می تونید کمکم کنید
طوری که ۵ تا عکس به ترتیب بیان وبرن
تو رو خدا کمکم کن
من تا روز شنبه ۲۰ اردیبهشت می خوام
اگه نبرم
می افتم
و دمباره ترم بعد با ید ۶۰ ۷۰ تومان خرج این واحد بکنم
من هر روز به ایمیلم سر می زنم
قربانت

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ب.ظ

مریم. ط چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ

مریم.ط چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ

با سلام
اولین باری است که وارد سایت شما شدم چون می خواستم آموزشVB را خوانده باشم و این برنامه را دانلود کنم اما متأسفانه نشد چون لینکی برای دانلود برنامه VB پیدا نکردم لطفا مرا راهنمایی کنید. درضمن آیا من می توانم سؤالات راجع به برنامه VB را از شما بپرسم؟ آیا شما کمکم می کنید؟
درضمن چون هنوز خیلی با سایت شما آشنا نیستم نمی توانم نظری بدهم.
با تشکر از شما

سعید یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ب.ظ http://drsaeed2.mihanblog.com

سلام وب خیلی ردیفی داری اگر با تبادل بنر موافقی خبرم کن خوشحال میشم بای.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام
اگه میشه برنامه تبدیل مبنا ۱۰به ۲ و برعکس را بنویسید

یا یه راهنما یی کنید

در ضمن در برنامه از آرایه استفاده نشود

بسیار ممنون

امینی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

برنامه ای با ویژوال بیسیک نوشته با استفاده از for تودرتو بتواند sin, cos , مبنا e رامحاسبه کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد