ip cs online

salam be tamami dostan !
cs berizin bian Cs hal konim........

 ۱-این ip های cs که من add دارم

۲- اینم nicke name منه ....

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد اقا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام عزیز خوبی
من توی کافی نت کار میکنم میخواهم برای بچه ها مپ بگزارم باید جی کار کنم اگه میتونی کمکم کن ممنون یا حق

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری اگه میشه سورس برنامه تایمر برای کافی نت رو بزاری تو وب

نیما جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

علی جان سلام
من کی میتونم با شما چت کنم کار دارم
روز و ساعت بدهید ممنون میشم اگه امروز باشه بهتره

فاطمه جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام.
ببخشید من میتونم ازتون حل برنامه به زبان بیسیک و بخوام؟
۱-بردن عدد ورودی به مبنای ۲-۸-۱۶ هر کدوم جداگانه.
من تا شنبه جواباشون رو میخوام.میشه سورش رو بهم بفرستید؟
من رو کمکتون حساب کردم مرسی.
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد