دی جی علی گیتور جدید از کجا دانلود کنم ؟ ۲۰۰۶؟
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
با تشکر از برنامه های جالب
من یه سوال داشتم
این برنامه دفترچه تلفن و منشی : من این برنامه را دانلود کردم و موقع نصب از من دات نت را می خواد
من دات نت را که از طریق لینک سایت شما انتخاب می کنم صفحه ای می آید
لطفا بگویید که من در این صفکه کدام لینک را باید دانلود کنم و چه جوری
به طور کامل توضیح دهید
با تشکر
از مازندران بابل

فاطمه چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام خوب هستین؟
من میخواستم از شما درخواست کنم برنامه زیر را باویژوال بیسیک برایم بنویسید وبرایم میل بزنید خواهش می کنم

برنامه ای بنویسید که ۱۴ command روی فرم باشد ودر هر کدام یک عدد تصادفی غیر تکراری قرار گیرد.یعنی عدد هایی که قرار میگیرند مرتب نباشند مثلا در دکمه ۱ عدد ۱۰ ودر دکمه ۲ عدد ۴ و... قرار گیرد
اگر تا فردا میل بزنید خیلی ممنون میشم
فاطمه از تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد