مژده مژده !!!!! راهی برای تلفن رایگان

من امروز مقاله دررابطه با همین موضوع پیدا کردم می‌خوام آن را به شما آموزش بدهم.مهىی جان من مطلبی را در وبلاگ (أموؤش هک) هکر خوندم... که می خواستم در مورد صحت آن با شما مشورت کنم... ازت می خوام که اگه این کار به ویندوزمون آسیب نمیرسونه و واقعآ کار میکنه به منهم بگید..
سلامخوبین؟ یک خبر خوش براتون دارم من امروز یک ترفند جالب براتون اماده کردم که اگه اونو انجام بدین پول تلفنتون کم میادیعنی دیگه میتونین با خیال راحت از بابت پول تلفن به اینترنت وصل باشین بفرمایید اینم دستورالعمل:

اول بگردین فایل System.ini رو پیدا کنید . برای این کار می تونید از در ویندوز از سرچ استفاده
کنید ...


بعد اونو باز کنید و دنبال [386enh] بگردید ...


بعد این دستورات رو بهش اضافه کنید و به همین صورت سیو کنید :

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON

+ جواب : در مورد سوالات بگم من مطلب بالا را در خیلی از وبلاگ ها دیدم ولی فکر کنم اصل این مطلب در وبلاگ استاد KSN نوشته شده متاسفانه همه ی وبلاگ ها هم رفتن این مطلب را با نام خودشون تموم کردن در مورد سوالات که برای ویندوز ضرر باید بگم فکر نکنه ولی اگر خیلی نگران هستی که به ویندوز آسیب برسه می تونی از اون فایل پشتیبان تهیه کنی یا اگه ویندوز ت ایکس پی است می تونی از System Restore این ویندوز استفاده کنی تا اگه برای ویندوز مشکلی پیش اومد بتونی سریع به حالت عادی برگردی ...
این به خاطر مهدی جان که سئوال می‌کرد  این را نوشم
لتفاً نظرا ت فراموش نشودواگر مشکلی داشتید می‌توانید به ایمل من تماس حاصل نمایید moj_hali2@yahoo.com
متشکرم

نظرات 1 + ارسال نظر
باتیستا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ http://http://shhacker.blogsky.com/?Date=1382/09

چگونه این شکلکها را درست کردی لطفا برام بفرست دستت درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد