year 84

با سلام به تما می عیزیزان
سال نو را به همه شما تبریک عرض میکنم
بچه ها  بریم سر اصل مطلب من یک برنامه نوشتم که میشه پسورد ویندوز اکس پی را هک کرد مثلا بسورد ادمین ... ولی من  نمیتونم آپلودش کنم چون سایت SHAREMATION را فیلتر کردن هر که خواست ایملش را تو قسمت نظرات بنویسه من براش برنامه را میل میکنم
اسم برنامه هم است Hack pass xp
بچه ها یک سایت به من بدید که بتونم برنامه هام را اونجا آپلود کنم

نظر یادتون نره

نظرات 35 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:23 ق.ظ

majidreza دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ب.ظ

salam

majidreza دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

hello
happy new year
please send to me hack pass xp
thank you

محمد دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

این برنامه را اگر میشود برای من میل کنید -- با تشکر

عید شما مبارک

ایمان چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://shhacker.blogsky.com/

salam ali lotfan an barname ke baraye hack kardan password xp hast ra baraye man e-mail kon
ba tashakor

محمد پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ق.ظ

علی آقا جان سلام .
من یه بار دیگه به شما ایمیل زدم ولی متاسفانه شما جواب ندادین .
من یه ویروس خطرناک ترجیحا برای محیط داس میخوام که هارد رو بسوزونه . یا در همین زمینه ها باشه
اگه دارین یا علی .
برای یه آدم میخوام که صدها نفر از دستش در عذابند .
با تشکر زیاد

سیامک شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ

سایت خوب و پر محتوایی دارید اگه می شه این برنامه ای که نوشته اید به من هم ایمل کنید مننون از شما موفق باشید

محمد دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ق.ظ

لطفا برنامه را برایم بفرستید
عید شما مبارک و از وبلاگتان هم ممنونم

امین دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ http://bestprogram.blogfa.com

سلام.واقعا وبلاگ عالی دارین.باید قدر خودتون رو بدونید که یه برنامه نویس حرفه ای هستید.میخواستم بگم که اون برنامه ای که رجیستری رو غیر فعال میکرد دیگه قابلیت باز کردن رجیستری رو نداره.لطف کنید درستش کنید.راستی یه برنامه میخوام که بشه خیلی راحت از آی اس پی ها اکانت دودر کنه.اگر بدونید یک شرکت هست به اسم Callwithme که تو مناطق مختلف کشور آی اس پی داره که تو شهرستان من هم یکی داره.در ضمن امنیتش خیلی بالاست.میخواستم یه برنامه واسم بسازید که با کارتهای تمام شده بتونم کانکت بشم.یعنی دیگه از من پسرود نخواد.
ممنون

فریبرز سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ب.ظ

لطفا برنامه رو برای هم بفرست.

محسن عباسی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ب.ظ

یک فایل بافرمت bat یا هر فرمت دیگه بشه که با دوبا کلیک هر درایوی که بخواهی فرمت کند البته در ویندوزxpاجرا کند
با تشکر از این سایت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ

please send to me hack pass xp
thank you
milad733@gmail.com
milad733@yahoo.com
THANKS
Bye

فرشاد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ق.ظ

Salam
agar emkan dareh in barnameh ro baraye man ham beferestid ... mamnoon

iman پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.shhacker.blogsky.com/

سلام خیلی مخلصیم وبلاگ با حالی داری اگه یه حالی به ما بدی

علی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.delnobahar.blogfa.com

az en site vaseh dowload estefdeh kon
http://k.1asphost.coml/
www.ripway.com

سجاد سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.learnp30.com

سلام
وقتی که میبینم آدم های مثل شما که علاقه به علوم کامپیوتری دارن و تو این مملکت مسخره به سختی فعالیت می کنن خیلی ناراحت میشم
مملکتیی که یه سایت مجانی هم که شما توش آپلود می کردین روفیلتر کرده
عزیز من وب هاستینگ دارم اگه دوست داشتی میتونم کمکت نم که سرو سامون بگیری و دیگه هم تو وب لاگ ننویسی اگه خواستی برام افلاین یا میل بزن خوشحال میشم

۱۰۱۰ سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:37 ق.ظ

لطفا به من ویژوال بیسیک یاد بدهید (سطح مقدماتی) من استعداد خیلی زیادی دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ق.ظ

روح اللاه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ

لطفا برای من هم بقزستین.

پلیز هلپ می! شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام. من ادمین یک شرکت هستم و واقعا به نرم افزار هک پسورد نیاز دارم. می تونی برام بفرستیش؟

بهنام یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ http://http:/

salam dadashi age emkan dare on bar namaro baram to mailam befrest damet garm

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

لطفا برام بفرست؟

کامران شکیبی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ق.ظ

با سلام لطفا این برنامه را برای من هم ایمیل کنید

جعفر چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ

از وبلاگ زیبایت استفاده کردم
لطفا برنامه هک پسورد را برایم بفرست
متشکرم

مهدی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ق.ظ



این برنامه ( hack pass xp) را اگر میشود برای من میل کنید -- با تشکر

گه نخور شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ق.ظ http://koskash.com

خیلی افتزاه است

علی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ق.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ زیبا و پر از محتوای شما
لطفاٌ برنامه مذکور را برای من هم ایمیل کنید

معصومه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

اگر اون برام ايمل کنی خيلی ممنون می شم من می خوام که پسورد admine از بين ببرم تا بتوان در کامپیوتر برنامه نصب کنم

مهدی اسکندریان سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ق.ظ

salam agaye modaresi khob hastid dige

omidvaram ke dar karhaton movafag bashid

motaasefane man khodam sait nadaram vali az dostam miporsam age bod bahaton tamas migiram

by ___ mahdi eskandarian

محسن دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ب.ظ http://mnstar.blogfa.com

وب بااری.به منم سربزن.سایت آپلود:http://geocities.yahoo.com

sina دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ

آقا من هم این را می خوام!اگر لطف کنید..

آهان

رضا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ب.ظ

با سلام
اگه براتون ممکنه این برنامه را برای من هم send کنین
با تشکر :

علیرضا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام عیدتووون مبارک منم میخوام اگه میشه برام بفرستین

رضا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ب.ظ

من رضا هستم البت بچه ها بهم می گن DJ من یکم کمک در مورد یک پروژه لوازم خانگی می خواستم ازت ممنون می شم که توی وبلاگت قرار بدی تا من بتونم استفاده کنم.
ممنونم DJ Ali

علیرضا فتحی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ق.ظ

من می خواستم که برنامه هاتون را با سورس در اختیار من قرار دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد