چند تا برنامه برای دانلود

شتاب دهنده ی دانلود

این برنامه رو میتونید از اینجا دانلود کنید

دانلود یاهو ۸

از اینجا دانلودش کنید 

 

Google Instant Messenger

از اینجا میتونید دانلودش کنید .

trillian

اینجا دانلودش کنید

i-sounds

حتما تا حالا شده که شما بخواهید صداتون رو از طریق میکروفون ضبط کنید و وقتی که
با sound recorder خود ویندوز این کارو میکنید از کیفیت بد اون و از اون مهمتر وقت کم
اون ناراضی بودین  ، i-sound اسم برنامه ایه که به شما اجازه میده صداهای داخل و
خارج از کامپیوتر خودتونو با فرمتهای WMA/OGG/APE/WAV/MP3  و با هر زمانی که
میخواهید ذخیره کنید .از ویژگی های دیگه ی این برنامه میشه از ضبط صدای Internet Radio
CD audio، radio , TV , CD Player و ... نام برد .
این برنامه رو میتونید از  اینجا دانلود کنید .
form  mailer

این هم یک برنامه عالی برای کسانی که سایت یا وبلاگ دارن شما به وسیله این برنامه
میتونید فرم نظر خواهی ، ارسال ، ارتباط با ما، فرم های سفارش و ... رو با این برنامه به 
راحتی بسازید و اونا رو در وبتون قرار بدید تا اطلاعاتش به ایمیلتون ارسال بشه .
شما از طریق این اسکریپت می توانید ، محتویات هر فرمی را به راحتی و با کمترین معلومات
به  صورتی جدول بندی شده به ایمیل خودتون ارسال کنید .

از اینجا  دانلود کنید .

folder lock

اینم به سفارش آقا پویا یه برنامه برای قفل گذاری روی پوشه ها ، همون Folder Lock
معروف که قابلیت قفل گذاری روی پوشه ، برنامه ، عکس و ... رو داره و بجز قفل گذاری
میتونه اونا رو مخفی کنه و در مقابل ویروس و تروجان اونا رو محافظت کنه تفاوت این برنامه
با نرم افزارهای مشابه اینه که برنامه های دیگه اون فایل رو با دستکاری در همون ویندوز
از نظر کاربر مخفی یا غیر قابل دسترسی میکردند ولی این برنامه با دستکاری روی خود
 فایل اون رو برای همه کسانی که رمز عبور اصلی رو ندارند ناخوانا میکنه یعنی عدم
 دسترسی به فایل در حالت Safe Mode و.. این برنامه رو هیچ جوری نمیشه دور زد
و به فایلها دسترسی پیدا کرد مگر با داشتن پسوورد خود برنامه وفایل .این برنامه رو
میتونید از اینجا دانلود کنید  .

تغییر صدا

سلام دوستان قبل از گذاشتن برنامه های امروز یکی دو مسئله هست که باید
بهتون بگم اول اینکه من به دلیل اینکه مثلا دارم برای کنکور میخونم تا مثل پارسال
ضایع نشم سعی دارم دیگه اینجا رو تا بعد از کنکور ۲ هفته یکبار آپدیت کنم .امیدوارم
که منو درک کنید. و مسئله دوم اینکه من از این به بعد میخواهم که کد های جاوا رو
هم به صورت در خواستی اینجا براتون بزارم پس اگه کدی لازم داشتین به من بگین
تا براتون اینجا بزارم. خب حالا میرسیم به دانلودهای امروز اولین برنامه که میخوام
بزارم اسمش هست voice changer اگر میخواهید که صدای خودتون رو تو چت
تغییر بدین مثلا پسرها با صدای دختر و دختر ها با صدای پسر در چت صحبت کنند یا
مثلا با صدای بچه یا پیرمرد ،حتما این برنامه رو دانلود کنید . البته این توضیحی که
خوندید من تو سایتهای دیگه دیدم ولی به نظر من کاربرد اصلی این برنامه تغییر صدای
آهنگ هایی هست که تو کامپیوتر شماتوسط وینمپ یا مدیا پلیر پخش میشه که اونها
 رو به صورت خنده دار در میاره . دانلود خود برنامه               دانلود کرک برنامه

منابع

www.takdownload.com

www.barname.blogsky.com

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام علی جون وبلاگ خوبیه ولی من تا حالا ۳ -۴ باز نظر دادم جوابم ندادی مگنه خودت تو وبلاگ گفتی که اگه مشکلی داشتین بگین تا حل کنم ژی چرا خل نکردی

بهروز چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

من این سوال رو ازت کرده بودم که چتوری میشه cmd کماند باتون ها رو در ویژوال مثل کماند باتون های xp ساخت

بهروز چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ

علی جون یه برنامه می خواستم که بشه رو سی دی قفل گزاشت تا کس نتونه اون رو رایت کنه ازت ممنون میشم اگه این برنامه رو برام گیر بیاری

انیسا چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ

mitoni toye vb behem komak koni?

معین چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://2tiya.mihanblog.com

سلام
این برنامه برای کافی نت ها رو نمیشه بگیری لینکش خراب شده اگه درست کردی توی نظراتم بگو
ممنون
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد