برنامه کافی نت

با سلام

برنامه کافی نت را مجددا گذاشتم لینک قبلی خراب شده بود

 

دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود علیزاده سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://clickhere.javanblog.com

دوست عزیزسلام خدائی دمت گرم حال دادی بد جور به خدا کف کردم من حدوده ۶ ماهی میشه که دنباله این نرم افزار کافی نت دقیقا با همین مشخصات میگردم . به خدا گل کاشتی برنامه بسیار جالب و بدرد بخوری واسه من هست . یه در خواست دارم ویه پیش نهاد . پیش نهاد : کدی واسه برنامه بزار که یه بک آپ با پسوند تکست بگیره از کل کار های روزانه . یعنی بعد از خروج از برنامه به صورت اتوماتیک درخواست گرفتن بک آپ رو بکنه . یا خودش به صورت مخفی بعد از هر خروج با توجه به تاریخ شمسی بک آپ بگیره تو مسیر خاص . و یه کنترل دستی واسه این کار بزاری هرف نداره توپ می شه . اها چون مدیران کافی نت با پینگ سر و کار دارن ابزار پینگ آی پی رو هم بزاری دیگه عالی میشه . و در خواستم اینه که اگه میشه سورس باز این برنامه رو واسم بفرست . اگه بفرستی یک دنیا ممنونت می شم . خیلی آقایی .
ایمیل : khoshtel@yahoo.com
جی میل: barooncity@gmail.com
در ضمن من برنامه نویسی بلد نیستم یعنی مبتدی هستم ولی خدایی حال کردماااا دمت جدا گرم . دوست دارم بیشتر از این با هم در ارتباط باشیم . منتظرت هستم . بازم دمت گرم . خداحافظ

محمد رسول جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

چرا تعداد وقت ها زیاد است چرا کتری رو گازه

آیلین چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

دستت درد نکنه .مرسی

صادق جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.andisheyemosbat.blogfa.com

سلام دمت گرم باحال بود
ولی اگه یه حالی بدی سورس رو هم بزاری خیلی خوب میشه
حتما بزاریا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد