در زیر آرم ویندوز اکس پی چه خبره؟؟؟ هچی گربه سواره خره

 زمانی که ویندوز XP راه اندازی میشه ، ویندوز تصویر آرم خودشو نشان می ده و در زیر این آرم، یک نمـــودار پیشرفت را نشـــــان می ده بدین مفهوم که ویندوز در حال بارگذاری شدن در حــافظه است. اگر دلتون می خواد بدونید ویندوز در آن لحظه چه عملیاتی انجام می ده با ترفند زیر می تونید کاری کنید که ویندوز این آرم را نشون نده و پرده از اسرار مراحل راه اندازیش بر داره.   

روی دکمه
Start کلیک کرده و در منوی باز شده روی گزینه Run کلیک کنید .در کادر Run عبارت msconfig را اجرا کنید. کادر محاوره ای System Configuration Utility باز می شود، در این کادر به زبانه BOOT.INI بروید. در کادر متن بالای پنجره در زیر قسمت [Operating Systems] عبارتی مثل خط زیر را می بینید:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS=

"
Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

روی اون کلیک کنید .در قسمت پایین کادر، یعنی
Boot Options گزینه /SOS را فعال کنید تا این عبارت به انتهای خط مذکور اضافه بشه .دکمه Apply و سپس دکمه OK را بزنید. . از این پس هر وقت کامپیوترتان را روشن کنید در هنگام راه اندازی ویندوز، دیگر آرم آن را نخواهید دید.

 

نکته : این msconfig یکم جاهای دیگه هم به دردتون میخوره مثلا اگه خواستید Task Bar خودتونو یکم خلوت ترش کنید (پایین همون جایی که آیکون یاهو مسنجر و یا ام اس ان مسنجر و... هستند) اگر این آیک.نها زیاد شد و ویندوزتون خیلی دیر لود میشود از msconfig  میتونید آیکونهایی که نمیخواید رو حذف کنید.

 لطفاٌ نظرات فرانوش نشود توسط سید غلی محمد مدرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد