نسخه حرفه ایNotepad برای برنامه نویسان

 ++Notepad نرم افزاری رایگان برای برنامه نویسی و ادیت تحت ویندوز می باشد. در کنار حرفه ای بودن این نرم افزار می شود از او آن به راحتی به عنوان Notepad نیز استفاده کرد. زبانهای برنامه نویسی که در این نرم افزار قابل ادیت شدن هستند عبارتند از :
C, C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource files, makefile, nfo, doxygen, ini file, batch files, ASP, VB/VBS, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua.
++Notepad شامل امکانات جالبی از جمله Drag & Drop ٫ مشاهده و مقایسه خطوط برنامه در دو پنجره مجزا و موارد مفید دیگر

میتونید با ورود به سایت اینترنتی زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید Wink

آدرس اینترنتی:
http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/site.htm

ورژن: New
اندازه فایل: 510.74 کیلو بایت


نظرات 6 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ

وبلاگ زیبایی دارید من از طریق خانه پیوند یکرنگ اینجا امدیم و انتهای ادرس شما ایراد داشت !!!!

برطرف بشه بهتره نه

عسل دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ب.ظ

پس آموزش ویژوال کو

omid جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام.خیلی عالیه سایتتون جدی میگم امیدوارم همیشه موفق باشی
من کنترلی رو میخوام که روی نوار عنوان فرمم بزارم و کد برنامهای رو که هر وقت روی اون کنترل کلیک کردم صفحه برنامم جمه بشه در نوار عنوان و با زدن دوبارش باز بشه مرسی لطفا جوابمو بده تشکر بای

محمد شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://saedi.8m.net

سلام
من وب لاگ شما رو خوندم
خیلی خوشم اوومد
اگه میشه یه لینک از وب من تو وب لاگتون قرار بدین
ممنون از لطفتون

مصطفی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ق.ظ http://www.akrami.blogsky.com

لطفا تا آخرش بخون
سلام خسته نباشی دیروز پیام دادم ولی نتونستم درارسالش موفق بشم
می خواستم بگم که گفته بودی که می خوای رجیستری را آموزش بدی ولی می گم که من دارم دروبلاگم این کار را می کنم واگه دوست داشتی می تونی مطالبت را بفرستی برام وبه اسم خودت داخل وبلاگم بگذارم
دوما این که من هم مانند تو یک وبلاگی داشتم که از ابتدایخرداد 84 راه اندازی کرده بودمش ولی درابان ماه که بلاگ اسکای طرح جدیدی برای قالب هایش ایجاد کرد مجبور بودم اونو ترک کنم چون که قبل از آن متوجه شده بودم که اگر کسی مطلب خاصی رابخواد نمیتونه ازآرشیو تاریخی اونو پیدا کنه – شاید بپرسی که از کجا فهمیدم - باید بگم که درسایت میهن بلاگ نیز یک وبلاگ داشتم که براساس آرشیو موضوعی بود که این موضوع را متوجه شدم برای همین هم وبلاگ بلاگ اسکای وهم وبلاگ میهن بلاگ را تعطیل کردم ووبلاگ جدیدی به نام بهتری را راه اندازی کردم – شاید بپرسی که خوب به من چه – باید درجوابت بگم که دوست عزیز تو هم مثل من همین مشکل راداری یعنی هرچه که تا حالا نوشتی ویاددادی درآرشیو تاریخی وبلاگت رفته وهرکسی که بیاد وهرچقدرکه آمار بازدید کننده بالایی داشته باشی متوجه نخواهد شد پس به نظر من تو هم مثل من یک وبلاگ دیگه ای بزن وبقیه را به وبلاگ جدیدت ارسال کن – شاید بگی که پس بازدیدکننده های همیشگیت چی می شه باید بگم که اگه قبول کنی به من سر بزن ودروبلاگم درقسمت نظرات بگو که من کداچ تی ام ال مربوطه را بهت بدم ودروبلاگت ( وبلاگ قدیمی) قرار بدی وهرکسی که وبلاگ قدیمیت را باز کرد به وبلاگ جدیدت بیاد - اینم از مشکل اصلیت پس چیزی را ازدست ندادی هیچ وبلاگ بهتری راهم آپ می کنی
برای درک بهتر این موضوع به این آدرس وبلاگ قدیمی من بیا وببین که وبلاگ جدید مرا برایت باز می کنه

وبلاگ قدیمی
www.akrami.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

من می خوام یه برنام بسازم که مشخصات شناسنامه ای را وارد کنه و سرچ هم بکنه باتکست باکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد