با سلام به تمامی دوستان
ببخشید بیست روز آپدیت نکردم وبلاگا
تا چند روز دیگه انشاالله دو تا برنامه که با ویژوال بیسیک نوشتم را براتون بزارم برای دانلود
1-یکی از این برنامه ها یک روبوت است که هر سوال ریجستری بپرسین جواب میده(این برنامه هنوز کامل نیست)
2-بازی ماشین
ایمیل من در یاهو
f1-کمک کنید
هرکس میتواند در این ضمینه های زیر من یاری کند ممنون
1-یک کد میخوام که بتونم یک فایل را از یک جا به جای دیگر کپی کنم
2-یک کد دیگه هم میخواهم که بتونم دکستاپ را 800*600 تنظیم کنم

راستی من یک کد میخوام که بتونم یک فایل را از جایی به جای دیگه کپی کنم
shhacker2005@yahoo.com
حتما نظر یادتون نره

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گپ ایران دات کام دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.gapiran.com

سایت گپ ایران محلی مناسب و سالم برای بحث و گفتگوی ایرانیان عزیز و گرامی در زمینه های مختلف.شما هم با دیگر هموطنان عزیز به انجمنهای سایت ملحق شوید.
لطفا در صورت امکان به سایت گپ ایران در وبلاگ خود لینک بدید.و یا اون رو معرفی کنید.تشکر
http://www.gapiran.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد