خطای DUNS 629 :
پورت بوسیله دستگاه راه دور قطع می شود ( درست نبودن راه انداز مودم یا برنامه ارتباطی ) این خطا توسط برخی از مشکلات دیگر ایجاد می گردد .
در مورد کلیه نسخه های ویندوز : مطمئن باشید که نام و کلمه عبوری را که برای اتصال سیستم شماره گیری DUNS وارد کردید درست است . همچنین از درست بودن شماره تلفن مطمئن شوید . فراموش نکنید که پسوردها از اهمیت خاصی برخوردارند و از این پس چیزی که شما وارد می کنید بصورت ستاره ظاهر می گردد . وارد کردن پسورد غلط ، راحت و آسان می باشد . نیاز به مرورگر ( browser ) ، پست ( mail ) و سایر کاربردها و امکانات شبکه ای شما و اتصال شبکه dial-up می تواند توسط برنامه های مختلفی به اجرا در آید که برخی از آنها ممکن است برای چیزی که اتصال شماره گیری ( DUNS connection ) استفاده می نماید نظیر نام کاربر و پسورد ، تنظیمات خاص خود را دارا باشد . ( بویژه ، جستجو گر اینترنت مایکروسافت Microsoft's Internet Explorer ) و ویزارد اتصال اینترنت ( Internet Connection Wizard ) ، Outlook , outlook Express و غیره همگی از امکاناتی برای راه اندازی یک اتصال DUNS برخوردار می باشند . چنانچه این خطا باقی ماند با برنامه HyperTerminal مستقیما متصل به مودم با سرور تماس بگیرید ( Using HyperTerminal را ببینید . پس از اتصال به برقراری ارتباط برای نام کاربر شما و سپس پسورد ، کلیه سرورها پاسخ خواهند داد . این مورد به شما اجازه خواهد داد تا پاسخ هر خطا را از سرور مشاهده نمایید . چنانچه سرور نام و کلمه عبور شما را بپذیرد باید یک جلسه PPP راه اندازی نماید . برای کسب بیشتر آن نمی توانید برنامه HyperTerminal را استفاده نمایید . شما ممکن است کاراکترهای زایدی را ببیند .
چنانچه این مورد رخ دهد تلفیق نام کاربر و پسورد باید توسط (dial-up networking systems) DUNS عملی باشد .اگر با خطایی مواجه شدید با سرویس دهنده خدمات خود تماس بگیرید و به آنها اجازه دهید تا به اطلاعات حساب شما وارد شوند و آن را امتحان نمایند .
در مورد ویندوز NT 4.0 : چنانچه کلیه ورودیها برای سرویس شماره گیری ( DUNS ) درست نیست شما ممکن است این خطا را دریافت نمایید . این مورد تنظیمات غلطی را برای نوارگردانهای Basic ، Server ، Script ، Security ، X.25 و DUNS connectoid در بر دارد . تنظیمات برای صحت (authentication) و رمز گذاری ( encryption ) روی نوار امنیتی باید با نیازهای ISP شما برابری نماید . تنظیمات روی حساب سرور یک PPP ، نوع سرور اینترنت را مشخص خواهد نمود . نوع سرور اینترنت ، پروتکل TCP یا IP و فشرده سازی نرم افزار را با ISP خود بررسی نمایید . علاوه بر این تنظیمات ، در تنظیمات شماره گیری مطمئن شوید . توجه نمایید که شما نیازی به ذخیره پسورد خود از روی نوار امنیتی ندارید .
در مورد دامین edition ویندوز 98 : چنانچه یک جلسه encryption 128 بیتی را تحت شرایط خاص ایجاد می نمایید مقاله MS KB Q237419 را مشاهده نمایید .
در مورد ویندوز NT و 2000 : زمانی که در صدد ایجاد یک جلسه PPTP می باشید به محض اتصال به ISP خود این خط ممکن است رخ دهد . مقاله MS KB Q169843 را ببینید .
در مورد ویندوز 95 و DUNS 1.2b : چنانچه حساب جدید و تغییر پسورد ( change password ) فعال باشد . مقاله MS KB Q191122 را مشاهده کنید .
در مورد هر نسخه ویندوز : چنانچه با خدمات دستیابی راه دور و مسیر یابی ( Routing and Remote Access Service ) با سرور ویندوز NT تماس می گیرید با مقاله MS KB Q172290 و مقاله KB Q220954 را مشاهده کنید و یا چنانچه برای encryption 128 بیت با سرور NT تماس می گیرد زمانی که encryption 128 بیت را نصب نکرده اید مطلب KB Q172215 را ببینید .
در مورد ویندوز 95/ 98 : بوسیله نرم افزار یا مودم ایجاد می گردد که به درستی پیکر بندی نشده و یا خراب می باشد همچنین به دلیل ID اشتباه کاربر یا پسورد اشتباه ایجاد می گردد .
در مورد یک proE2 یا Motorola BitSurfPro : مقاله مایکروسافت Q199241 را مشاهده نمایید .
در مورد MSN 2.52-2.6 : مقاله مایکروسافت Q199543 را ببینید .
در مورد ویندوز NT یا 2000 : اگر سرعت درگاه مودم کمتر از 200/19 می باشد ، این خط نمایش داده می شود . ورودی دفترچه تلفن و یا تنظیمات مودم را از روی control panel/modems درست کنید . مقاله مایکروسافت KB Q241513 را مشاهده کنید .
در مورد ویندوز NT : چنانچه خدمات دستیابی راه دور و مسیر یابی پیکر بندی نشده اند تا پیغام هایی نظیر RAS سرور را دریافت نمایند . Dial-up نمی تواند اتصال به سرور را تکمیل نماید. پیکربندی خود را بررسی نمایید و اتصال را مجددا امتحان نمایید . مقاله مایکروسافت KB 170977 را مشاهده نمایید .
ویندوز NT : همچنین قسمت گره گشایی مشکلات log in را در مقاله MS KB Q161986 ببینید .
در مورد ویندوز XP : مشکلات ایجاد شده توسط تنظیمات نادرست connectoid می باشد . همچنین قسمت MS KB Q314445 را مشاهده نمایید .
خطای DUNS 6XX
Dial-up Networking Systemخطای 600 ، 601 ، 603 ، 606 ، 607 ، 610 ، 613 ، 614 ، 616 ، 618 ، 626 ، 632 ، 637 و 638 :
یک خطای داخلی ( سیستم عامل ویندوز ) اتفاق افتاده است . مایکروسافت پیشنهاد می کند که کامپیوتر را خاموش یا مجددا راه اندازی نمایید تا مطمئن شوید که کلیه تغییرات جدید پیکر بندی ، تاثیر را پذیرفته اند .
چنانچه این مورد نتواند مشکل را حل نماید شما باید قسمت هایی از ویندوز را حذف یا مجددا نصب نمایید و یا می توانید ویندوز را مجددا نصب نمایید .
خطای DUNS 718 :
مهلت برقراری تماس PPP پایان پذیرفته است .
این خطا نشان می دهد که گفتگوی PPP شروع شد اما به پایان رسید زیرا سرور راه دور ، در یک زمان مناسب پاسخ نداد
این حالت به دلیل کیفیت ضعیف خط یا مشکل سرور (ISP) ایجاد می گردد . زمانی که مودم شما به ISP متصل می باشد و نام و کلمه عبور را فرستاده است این خطا نمایش داده می شود اما هیچ پاسخی از سوی سرور دریافت نمی گردد .
گاهی اوقات ، شماره گیری مجدد ، موفقیت آمیز خواهد بود .
اگر اعتبار حساب ISP شما تمام شود و یا چنانچه نام وکلمه عبوری که شما به کار می برید ، بی اعتبار باشد ، این خطا رخ میدهد .
در مورد ویندوز NT و Motorola ISDN Bitsurfr pro E2 مقاله MS KB را مشاهده نمایید .
زمانی که با ویندوز NT 4.0 یا سرور SP2 تماس می گیرید این مقاله را ببینید .
اگر PPTP و ویندوز NT را به کار می برید این مقاله را مشاهده کنید .
اگر مسیر یابی MS و ارتقای سرور دستیابی راه دور را برای ویندوز NT 4.0 راه اندازی کرده اید مقاله MS KB را مشاهده نمایید .
در مورد سرور Exchange 5.5 مایکروسافت مقاله MS KB را ببینید .
خطای DUNS 711 :
به اجرا در آمدن RasMan (initialization) صورت نمی گیرد . گزارش وقایع را بررسی نمایید .
چنانچه سرویس plug and play صورت نپذیرد این خطا در مورد ویندوز NT 4.0 رخ می دهد . این خطا باعث باز نشدن مودم (modems) از روی controlpanel و همچنین مانع شناسایی مودم برای خدمات دستیابی راه دور خواهد شد .
برای حل این مشکل سرویس plug and play را از روی control panel/services فعال کنید .
خطای DUNS 692 :
سخت افزار در پورت یا دستگاه متصل شده از کار افتاده است .
چنانچه مودم شما بطور کامل وصل نباشد و یا برق مودم بدلایلی قطع باشد این خطا نمایش داده می شود . درستی نصب مودم را از طریق controlpanel/modems/driver و خطایاب (diagnostic) بررسی نمایید . این خطا همچنین می تواند بدلیل سیم سری شل یا اشتباه در مورد مودم های بیرونی بوجود آید. چنانچه از سرویسی برخوردارید که یک dial-tone غیر استاندارد ، نظیر پست صوتی Telco-provided را فراهم می کند این خطا رخ می دهد .
این خطا با اضافه کردن کاما (adding cammas) قبل از شماره گرفته شده ، برطرف می گردد .
اگر برنامه HyperTerminal هم اکنون از پورت استفاده نماید ، این خطا در مورد ویندوز NT 4.0 رخ می دهد .
در مورد ویندوز 2000 یا XP چنانچه برنامه Quicken 2000 را نصب کرده اید :
این خطا بوسیله برنامه Quicken Download Manager ایجاد می گردد . مودم را بردارید و آن را مجددا نصب نمایید ، این کار ، به راه اندازی مودم برای یک جلسه مجزا ، منجر می گردد . بر داشتن برنامه Quicken 2000 یا غیر فعال نمودن برنامه Quicken Download Manager ، راه حل همیشگی این خطا می باشد . مقاله Intuit ، چگونگی قطع برنامه Quicken Download Manager را توضیح می دهد . این مشکل همچنین در راه حل های Dell مقاله KB مورد بحث قرار گرفته است .
همچنین پیغام این Dell talk را مشاهده نمایید .
Dell Solution KB Article
در مورد ویندوز 2000 و کامپیوسرو یا UUNET : این مقاله را ( MS KB ) را ببینید .
در مورد ویندوز NT یا 2000 یا مودم 3Com Impact ISDN : شما به ارتقای فایل .INF نیاز دارید . مقاله MS KB را مشاهده نمایید .
در مورد ویندوز NT و مودم USR Sportster ISDN : شما به ارتقای گرداننده ( driver ) نیاز دارید . مقاله MS KB را مشاهده نمایید .
در مورد ویندوز NT و مودم IBM Mwave : زمانی که از طریق ارتقای گرداننده IBM ، log on می نماید و یا در حالی که اولین بار یک حساب محلی را log on می کنید ، این مشکل ممکن است حل گردد . مقاله MS KB را ببینید .
در مورد کامپیوترهای IBM Value Point 466DX2 : Blos به ارتقاء نیاز دارد . مقاله MS KB را مشاهده کنید .
در مورد ویندوز XP : MS KB 314846 را ببینید (عملکرد بر مودم ، کابل و پورت اشتباه و مشکلات انتخاب دست دهی) handshaking option problems .
خطای DUNS 650 ، 651 و 652 :
650 سرور Remote Access پاسخ نمی دهد .650 MSN مودم پاسخ نمی دهد .کلیه نسخه های ویندوز : چنانچه به سرور ویندوز NT بوسیله PPTP متصل می باشید قسمت MS 162847 KB را مشاهده نمایید . اگر مودم یا دستگاه سرور ISP به طور صحیح پیکر بندی نشود خطای 650 رخ می دهد .
اگر این خطا ادامه یافت با برنامه HyperTerminal مستقیما متصل به مودم با سرور تماس بگیرید . تقریبا کلیه سرور ها پس از اتصال به برقراری ارتباط به خاطر نام کاربر و سپس پسورد پاسخ خواهند داد . این مورد به شما اجازه خواهد داد تا پاسخ هر خطا را از سرور مشاهده نمایید . چنانچه سرور ، نام و کلمه عبور شما را بپذیرد سرور باید یک جلسه PPP را آغاز نماید . برای کسب بیشتر آن نمی توانید از برنامه HyperTerminal استفاده نمایید . شما ممکن است کاراکترهای زایدی را مشاهده نمایید . اگر این حالت اتفاق افتاد ، تلفیق نام کاربر و پسورد باید با کمک DUNS عملی باشد . چنانچه با خطایی مواجه شوید با سرویس دهنده خدمات خود تماس بگیرید و به آنها اجازه دهید تا به اطلاعات حساب شما وارد شوند و آن را امتحان نمایند .
نمونه بارز آن و سایر ISP ها : برخی ازISP ها به سرویس گیرنده ای برای شبکه های نصب شده مایکروسافت نیازمند می باشند که بعنوان log on شبکه اصلی شما انتخاب می شوند . ( ویندوز control panel/Networking )
AOL روی سیستم شما: چنانچه روی سیستم خود یک AOL نصب کرده اید اما آن را استفاده نمی کنید ، نرم افزار AOL ممکن است با دستیابی به هر ISP دیگر اختلال ایجاد کند.
( ویندوزcontrol panel/Add/Remove programs اضافه کردن و حذف برنامه ها .)
MSN 2.52-2.6 که اتفاق می افتد DUNS می باشد که بعد از MSN 2.52 نصب می شود. مقاله MS KB Q192420 را ببینید . (Dial-up networking system)
خطای DUNS 651 :
مودم شما ( یا سایر وسایل اتصال دهنده ) خطایی را گزارش کرده است ( خطا ، از طرف مودم بوده است ) .
کلیه نسخه های ویندوز : چنانچه خطایی در فایل .INF باشد که برای نصب مودم در ویندوز به کار می رود و یا چنانچه مودم با فایل اشتباه .INF نصب شده باشد این خطا ممکن است رخ دهد . اگر این مورد صورت گرفت ، مودم را با فایل .INF درستی مجددا نصب نمایید همچنین :
Data Race Red Modem Error–MS KB Q122901 Evercom 24E+Error MS KBQ122414 را مشاهده کنید .
شما همچنین می توانید logging شدن را توسط برنامه HyperTerminal آزمایش نمایید . ( به قسمت بالا نگاه کنید ) .
همانطور که در قسمت بالا شرح داده شد برنامه HyperTerminal مستقل از فایل .INF مودم عمل می نماید
خطای DUNS 652 :
پاسخ نامشخصی از دستگاه دریافت می گردد .
کلیه نسخه های ویندوز : چنانچه خطایی در فایل .INF وجود داشته باشد که برای نصب مودم در ویندوز به کار می رود و یا چنانچه مودم با فایل اشتباه .INF نصب شده است ، این خطا نمایش داده می شود . اگر چنین موردی صورت گرفت مودم را با کمک فایل .INF صحیح مجددا نصب نمایید .
شما می توانید همچنین logging شدن را همراه برنامه HyperTerminal امتحان نمایید . همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شده برنامه HyperTerminal مستقل از فایل .INF مودم عمل می نماید .
ویندوز NT 3.5/3.51 : در مورد مودم های مگا هرتز خاص ، MS KB Q136034 را ببینید .
ویندوز برای workgroups 3.11 : در مورد مودم MS KB Q 129426 , Multi Tech MT2834 را مشاهده نمایید .
خطای DUNS 645 :
Authentication داخلی اشکال پیدا کرده است.
ویندوز 98 / 95 : چنانچه گزینش یا انتخاب پسورد رمز گذاری شده مورد نیاز (Require encrypted password) روی جدول Server Types در جزئیات اتصال فراهم شود و یا نام و کلمه عبور اشتباه وارد شود ، این خطا رخ می دهد . مقاله MS KB Q199780 را ببینید .
MSN 2.5 : در صورت استفاده از MSN 2.5 ، اگر آداپتور dial-up یا قطعات از کار بیفتد این خطا نمایش داده می شود. مقاله MS KB Q173644 را مشاهده نمایید ( برخی از کاربرها این موقعیت به کار برده شده را گزارش می کنند حتی اگر آنها هرگز MSN را به کار نبرده باشند) .
ویندوز 98/95 : چنانچه میز کار pc( desktop ) به یک pc دستی تحت شرایط خاص متصل شود این خطا نمایش داده می شود . مقاله MS KB Q184227 را مشاهده نمایید .
ویندوز 98/95 : اگر در صدد ایجاد یک اتصال VPN ( شبکه خصوصی مجازی ) می باشید و VPN به طور صحیح نصب نشده است این خطا رخ می دهد . مقاله MS KB Q188141 را ببینید .
کلیه نسخه های ویندوز : چنانچه در صدد اتصال به دامین ویندوز 2000 می باشید که از یک log on سرورRRAS (Routing and Remote Access Services) بدون امتیازات اجرایی برخوردار است این خطا رخ می دهد . مقاله MS KB 227747 را مشاهده نمایید.
چنانچه از یک مودم انتخاب شده در DUNS connectoid برخوردارید که به مدت طولانی در کامپیوتر نصب نشده است این خطا ممکن است نمایش داده شود . مطمئن شوید که مودم درستی در Connectoid انتخاب می شود .
خطای DUNS 680 :
خط تلفن وصل نیست .
کلیه نسخه های ویندوز : وصل نبودن خط تلفن ، دلایل بسیاری برای این نوع خطا وجود دارد .
ابتدا ، برای پی بردن به اتصال خط و وصل شدن خط تلفن ، با استفاده از برنامه HyperTerminal به کمک شیوه اتصال پورت Com ، قابلیت مودم را بررسی نمایید . Using HyperTerminal را مشاهده نمایید. چنانچه به مودم خود ، فرمان AT & FX1 و بعد از آن فرمان dial را دارید تشخیص اتصال خط غیر ممکن خواهد بود . اگر هنوز به خط تلفن وصل نشده اید مودم ممکن است به طور صحیح نصب نشده باشد ( بویژه چنانچه آن مودم یک PCI یا یک soft-modem باشد ) یا سیم از مودم به خط تلفن اشتباه وصل شده است و یا به اتصال دهنده اشتباهی روی مودم نصب می باشد . سیم خط دیگری را امتحان نمایید و از اتصال LINE-not phone-jack روی مودم مطمئن شوید . یک تلفن عادی را به سیم تلفن روی مودم وصل کنید و از وصل بودن آن مطمئن شوید . مودم همچنین ممکن است خراب باشد . بسیاری از مودم های جدید به جای رله ( تقویت کننده ) الکترومکانیکی قدیمی برای استفاده نکردن از وقفه واقعی مودم (off – hook) با یک مدار الکترونیکی عرضه می شوند . برخی از طرح ها ، اعتبار کمتری را نشان داده اند و بیشتر اوقات آنها در یک حالت وقفه ای (off – hook) قرار خواهند گرفت بنابر این وصل نبودن و وصل بودن سیم تلفن ممکن است خط را وصل نماید . در صورت وقوع این وضعیت ، مودم نیاز به تعمیر و تعویض دارد . اگر چه مودم ، شماره گیری (X1) را دچار اشکال می نماید اما به غیر از این وصل شدن خط را نیز شناسایی نمی کند . احتمالا مشکل در انتخاب و گزینش درست کشور در windows / control panel / telephony یا در نصب نادرست مودم یا فقدان پشتیبانی برای کشور شما در گرداننده (driver) مورد استفاده تان می باشد . بررسی نمایید تا ببینید که driver هایی ، برای ارتقاء (update) وجود دارند .
چنانچه مودم با یافتن (X3) در برنامه HyperTerminal به طور صحیح شماره گیری نماید اما زمانی که DUNS را استفاده می نماید صدای شماره گیری را نمی یابد . مشکل می تواند DUNS ( برای ارتقاء یا نصب مجدد ، بررسی نماید ) یا پیکر بندی درست و انتخاب مودم برای DUNS connectoid باشد
hooronline
731 . پروتکل پیکر بندی نمی شود .
732 . توافق بین PPP صورت نگرفته است .
733 . پروتکل کنترل PPP برای پروتکل این شبکه ، در سرور موجود نمی باشد .
734 . پروتکل کنترل لینک PPP خاتمه یافته است .
735 . آدرس مورد نیاز توسط سرور رد می شود .
736 . کامپیوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف می نماید .
737 . نقطه برگشت ( LOOPBACK DETECTED ) شناسایی شد .
738 . سرور آدرس را مشخص نمی کند .
739 . سرور راه دور نمی تواند از پسورد ENCRYPTED ویندوز NT استفاده نماید.
740 . دستگاه های TAPI که برای remote access پیکر بندی می گردند به طور صحیح نصب و آماده نشده اند .
741 . کامپیوتر محلی از encryption پشتیبانی نمی نماید .
742 . سرور راه دور از encryption پشتیبانی نمی نماید .
743 . سرور راه دور به encryption نیاز دارد .
744 . نمی تواند شماره شبکه IPX را استفاده نماید که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده است گزارش وقایع را باز بینی نمایید .
745 . یک فایل مهم و ضروری آسیب دیده است . Dial – up networking را مجددا نصب نمایید .
751 . شماره callback شامل یک کاراکتر بی اعتبار می باشد . کاراکترهای زیر فقط مجاز دانسته می شوند : Space, T, P, W, (,), - , @. 0تا9 .
752 . در زمان پر دازش script یک خطای نحوی صورت می گیرد .
753 . اتصال نمی تواند قطع شود زیرا توسط مسیر گردان چند پروتکلی ایجاد شده است .
754 . سیستم قادر به یافتن bundle چند انصالی نمی باشد .
755 . سیستم قادر به اجرای شماره گیری خودکار نمی باشد زیرا این ورودی یک شماره گیر عادی را دارد .
756 . این اتصال هم اکنون در شماره گیری می باشد .
757 . خدمات دستیابی راه دور خود به خود آغاز نمی شوند اطلا عات بیشتری در گزارش وقایع در اختیار شما قرار می گیرد .
758 . اشتراک اتصال اینترنت هم اکنون روی این اتصال میسر می گردد .
760 . در زمان فراهم آوری امکانات مسیر یابی ، این خطا رخ می دهد .
761 . در زمان فراهم شدن اشتراک اتصال اینترنت برای این اتصال این خطا ایجاد می گردد.
763 . اشتراک اتصال اینترنت فعال نمی باشد . دو اتصال LAN و یا بیشتر به علاوه اتصالی که با این LANها مشترک شده است وجود دارد .
764 . دستگاه کارت خوان smartcard نصب نیست .
765 . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی باشد . اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پیکر بندی می شود که برای آدرس گذاری اتوماتیک IP مورد نیاز می باشد .
766 . سیستم نمی تواند هیچ گواهی ای را بیابد .
767 . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی گردد اتصال LAN بر روی شبکه شخصی انتخاب می گردد که بیش از یک آدرس IP را پیکر بندی کرده است . اتصال LANرا با یک آدرسIP مجزا ، مجددا پیکر بندی نمایید قبل از اینکه اشتراک اتصال اینترنت صورت گیرد .
768 . به دلیل رمز دار نکردن داده ها اتصال صورت نمی پذیرد .
769 . مقصد مشخصی قابل دست یابی نمی باشد .
770 . دستگاه راه دور تلا ش برای ایجاد اتصال را نمی پذیرد .
771 . اقدامات اتصال صورت نمی گیرد زیرا شبکه اشغال می باشد .
772 . سخت افزار شبکه کامپیوتر راه دور با نوع تلفن مورد نیاز سازگاری ندارد .
773 . امکان ایجاد اتصال موثر نمی باشد زیرا شماره مقصد تغییر کرده است .
774 . به دلیل از کار افتارگی موقت ، اتصال صورت نمی گیرد .
775 . مکالمه تلفنی توسط کامپیوتر راه دور متوقف شد .
776 .مکالمه تلفنی نمی تواند وصل گردد زیرا مقصد خواسته است که ویژگی را حفظ نماید .
777 . اتصال صورت نمی گیرد زیرا مودم ( یا سایر وسایل ارتباط دهنده ) روی کامپیوتر راه دور دچار مشکل می باشند .
778 . تایید هویت سرور غیر ممکن می باشد .
779 . برای بر قراری dial – out این اتصال باید از smartcard استفاده نمایید .
780 . عمل انجام شده برای این اتصال بی اعتبار می باشد .
781 . تلاش برای رمز گذاری (encryption) صورت نمی گیرد زیرا گواهی معتبری یافت نمی گردد .
782 . ترجمه آدرس شبکه (NAT) در حال حاضر به عنوان یک پروتکل مسیر یابی نصب می گردد و باید قبل از اینکه اشتراک اتصال اینترنت فراهم گردد حذف شود .
783 . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی باشد . اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصی انتخاب می گردد یا فراهم نمی شود و یا از شبکه قطع می باشد . لطفا قبل از فراهم شدن اشتراک اتصال اینترنت از اتصال آداپتور LAN مطمئن شوید .
784 . در حالی که این اتصال را در زمان log on استفاده می کنید شما نمی توانید شماره بگیرید زیرا این اتصال برای استفاده از نام کاربری پیکر بندی شده است که متفاوت از نام کاربر روی smartcard می باشد . چنانچه بخواهید آنرا در زمان log on استفاده نمایید باید برای استفاده از (username) روی کارت smart آنرا پیکربندی کنید .
785 . در صورت استفاده از این اتصال در زمان log on شما نمی توانید شماره گیری نمایید زیرا برای استفاده از یک smartcard پیکر بندی نشده است . چنانچه بخواهید آنرا در زمان log on به کار ببرید باید امکانات این اتصال را تصحیح و آماده نمایید به طوری که smartcard استفاده نماید .
786 . مبادرت به اتصال L2TP صورت نمی پذیرد زیرا هیچ گواهینامه معتبری برای تصدیق (authentication) امنیت روی کامپیوتر شما وجود ندارد .
787 . اتصال L2TP غیر ممکن است زیرا لایه امنیتی نمی تواند کامپیوتر راه دور را authentication نماید .
788 . تلاش برای ایجاد اتصال L2TP بی نتیجه می باشد زیرا لایه امنیتی نمی تواند پارامترهای سازگار با کامپیوتر راه دور را فراهم نماید .
789 . تلاش برای اتصال L2TP فراهم نمی گردد زیرا لایه امنیتی با یک خطای پردازشی در طول سازگاری با کامپیوتر راه دور مواجه است .
790 . تلاش برای اتصال L2TP صورت نمی گیرد زیرا تایید گواهینامه بر روی کامپیوتر راه دور میسر نمی باشد .
791 . اتصال L2TP میسر نمی باشد زیرا خط مشی امنیتی (security policy) برای اتصال یافت نمی شود .
792 . اتصال L2TP صورت نمی گیرد زیرا زمان توافق امنیتی به پایان رسیده است .
793 . اتصال L2TP میسر نمی گردد زیرا این خطا رخ می دهد در حالی که در مورد امنیت به توافق می رسند .
794 . ویژگی RADIUS ا ین کاربر PPP نمی باشد .
795 . ویژگی RADIUS نوع تونلی برای این کاربر ، نادرست می باشد .
796 . ویژگی RADIUS نوع خدمات برای این کار نه قالب بندی می شود و نه callback قالب بندی می شود .
797 . مودم پیدا نشد .
798 . گواهینامه ای شناسایی نمی شود که بتواند پروتکل قابل ارائه استفاده شود .
799 . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی گردد زیرا دو IP شبیه به هم در شبکه وجود دارد . IC ها به میزبانی نیازمند می باشند که برای استفاده از 192 ، 168 ، 0 ، 1 پیکر بندی شده است . مطمئن شوید که هیچ سرویس گیرنده دیگری برای استفاده از 192 ، 168 ، 0 ، 1 پیکر بندی نشده است .
800 . قادر به ایجاد اتصال VPN نمی باشد . سرویس دهنده VPN در دسترس نمی باشد و یا ممکن است پارامترهای امنیتی برای اتصال به درستی پیکربندی نشده باشند
کامل ترین مرجع خطاهای مودم(1)
600 . اگر سیستم در حال شماره گیری باشد و دوباره شماره گیری نمایید این خطا نمایش داده می شود .
601 . راه انداز Port بی اعتبار می باشد .
602 . Port هم اکنون باز می باشد برای بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددا راه اندازی نمود.
603 . بافر شماره گیری بیش از حد کوچک است .
604 . اطلاعات نادرستی مشخص شده است .
605 . نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند .
606 . Port شناسایی نمی شود .
607 . ثبت وقایع مربوط به مودم بی اعتبار می باشد .
608 . راه انداز مودم نصب نشده است .
609 . نوع راه انداز مودم شناسایی نشده است .
610 . بافر ندارد .
611 . اطلاعات مسیر یابی غیر قابل دسترس می باشد .
612 . مسیر درست را نمی تواند پیدا نماید .
613 . فشرده سازی بی اعتباری انتخاب شده است .
614 . سرریزی بافر .
615 . Port پیدا نشده است .
616 . یک درخواست ناهمزمان در جریان می باشد .
617 .Port یا دستگاه هم اکنون قطع می باشد .
618 . Port باز نمی شود. ( وقتی رخ می دهد که یک برنامه از Port استفاده کند ).
619 . Port قطع می باشد (وقتی رخ می دهد که یک برنامه از Port استفاده کند).
620 . هیچ نقطه پایانی وجود ندارد .
621 . نمی تواند فایل دفتر راهنمای تلفن را باز نماید .
622 . فایل دفتر تلفن را نمی تواند بارگذاری نماید .
623 . نمی تواند ورودی دفتر راهنمای تلفن را بیابد .
624 . نمی توان روی فایل دفتر راهنمای تلفن نوشت .
625 . اطلاعات بی اساسی در دفتر راهنمای تلفن مشاهده می شود .
626 . رشته را نمی تواند بارگذاری کند .
627 . کلید را نمی تواند بیابد .
628 . Port قطع شد .
629 . Port بوسیله دستگاه راه دور قطع می شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطی).
630 . Port به دلیل از کارافتادگی سخت افزار قطع می شود .
631 . Port توسط کاربر قطع شد .
632 . اندازه ساختار داده اشتباه می باشد .
633 . Port هم اکنون مورد استفاده می باشد و برای Remote Access Dial-up پیکر بندی نشده است (راه انداز درستی بر روی مودم شناخته نشده است) .
634 . نمی تواند کامپیوتر شما را روی شبکه راه دور ثبت نماید .
635 . خطا مشخص نشده است .
636 . دستگاه اشتباهی به Port بسته شده است .
637 . رشته ( string ) نمی تواند تغییر یابد .
638 . زمان درخواست به پایان رسیده است .
639 . شبکه ناهمزمان قابل دسترس نیست .
640 . خطای NetBIOS رخ داده است .
641 . سرور نمی تواند منابع NetBIOS مورد نیاز برای پشتیبانی سرویس گیرنده را بدهد .
642 . یکی از اسامی NetBIOS شما هم اکنون روی شبکه راه دور ثبت می گردد ، ( دو کامپیوتر می خواهند با یک اسم وارد شوند ) .
643 .Dial-up adaptor در قسمت network ویندوز وجود ندارد .
644 . شما popus پیغام شبکه را دریافت نخواهید کرد .
645 . Authentication داخلی اشکال پیدا کرده است.
646 . حساب در این موقع روز امکان log on وجود ندارد .
647 . حساب قطع می باشد .
648 . اعتبار password تمام شده است .
649 . حساب اجازه Remote Access را ( دستیابی راه دور ) را ندارد . ( به نام و کلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است ) .
650 . سرور Remote Access ( دستیابی راه دور ) پاسخ نمی دهد .
651 . مودم شما ( یا سایر دستگاههای اتصال دهنده ) خطایی را گزارش کرده است . ( خطا از طرف مودم بوده است ) .
652 . پاسخ نا مشخصی از دستگاه دریافت می گردد .
653 . Macro (دستورالعمل کلان). ماکرو خواسته شده توسط راه انداز در لیست فایل .INF موجود نمی باشد .
654 . یک فرمان یا یک پاسخ در قسمت .INF دستگاه به یک ماکرو نامشخص اشاره می نماید .
655 . دستور العمل (پیغام) در قسمت فایل .INF دستگاه مشاهده نمی شود .
656 . دستورالعمل (ماکرو) (default off) در فایل .INF دستگاه شامل یک دستور العمل نامشخص می باشد .
657 . فایل .INF دستگاه نمی تواند باز شود .
658 . اسم دستگاه در فایل .INF دستگاه یا در فایل .INI رسانه بیش از حد طولانی می باشد .
659 . فایل .INI رسانه به نام ناشناخته یک دستگاه اشاره می نماید .
660 . فایل .INI رسانه برای این فرمان پاسخی را ندارد .
661 . فایل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است .
662 . تلاش برای قرار دادن یک ماکرو لیست نشده در قسمت فایل .INF صورت نگرفته است.
663 . فایل .INI رسانه به نوع ناشناخته یک دستگاه اشاره می نماید .
664 . نمی تواند به حافظه اختصاص دهد .
665 . Port برای Remote Access (دستیابی راه دور) پیکر بندی نشده است.
666 . مودم شما (یاسایر دستگاههای اتصال دهنده) در حال حاضر کار نمی کنند .
667 . فایل .INI رسانه را نمی تواند بخواند .
668 . اتصال از بین رفته است .
669 . پارامتر به کار برده شده در فایل .INI رسانه بی اعتبار می باشد .
670 . نمی تواند نام بخش را از روی فایل .INI رسانه بخواند .
671 . نمی تواند نوع دستگاه را از روی فایل .INI رسانه بخواند .
672 . نمی تواند نام دستگاه را از روی فایل .INI رسانه بخواند .
673 . نمی تواند کاربر را از روی فایل .INI رسانه بخواند .
674 . نمی تواند بیشترین حد اتصال BPS را از روی فایل .INI رسانه بخواند .
675 . نمی تواند بیشترین حد BPS حامل را از روی فایل .INI رسانه بخواند .
676 . خط اشغال می باشد .
677 . شخص به جای مودم پاسخ می دهد .
678 . پاسخی وجود ندارد .
679 . نمی تواند عامل را پیدا نماید .
680 . خط تلفن وصل نیست .
681 . یک خطای کلی توسط دستگاه گزارش می شود .
682 . Writing section name دچار مشکل می باشد .
683 . Writing device type با مشکل روبرو شده است .
684writing device name .684 با مشکل روبرو می باشد .
685 . Writing maxconnectbps مشکل دارد .
686 . Writing maxcarrierBPS دچار مشکل می باشد .
687 . Writing usage با مشکل مواجه است .
688 . Writing default off دچار مشکل می باشد .
689 . Reading default off با مشکل مواجه است .
690 . فایل INI خالی ست .
691 . دسترسی صورت نمی پذیرد زیرا نام و کلمه عبور روی دامین بی اعتبار می باشد
692 . سخت افزار در درگاه یا دستگاه متصل شده از کار افتاده است .
693 . Binary macro با مشکل مواجه می باشد .
694 . خطای DCB یافت نشد .
695 . ماشین های گفتگو آماده نیستند .
696 . راه اندازی ماشین های گفتگو با مشکل روبرو می باشد .
697 . Partial response looping با مشکل روبرو می باشد .
698 . پاسخ نام کلیدی در فایل INF . دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمی باشد .
699 . پاسخ دستگاه باعث سر ریزی بافر شده است .
700 . فرمان متصل به فایل INF . دستگاه بیش از حد طولانی می باشد .
701 . دستگاه به یک میزان BPS پشتیبانی نشده توسط گرداننده com تغییر می یابد .
702 . پاسخ دستگاه دریافت می گردد زمانی که هیچکس انتظار ندارد .
703 . در فعالیت کنونی مشکلی ایجاد شده است .
704 . شماره اشتباه callback .
705 . مشکل invalid auth state .
706 . Invalid auth state دچار مشکل می باشد .
707 . علامت خطایاب . x. 25
708 . اعتبار حساب تمام شده است .
709 . تغییر پسورد روی دامین با مشکل روبرو می باشد .
710 . در زمان ارتباط با مودم شما خطاهای سری یش از حد اشباع شده مشاهده می گردد.
711 . Rasman initialization صورت نمی گیرد گزارش عملکرد را چک کنید
712 . درگاه Biplex در حال اجرا می باشد . چند ثانیه منتظر شوید و مجددا شماره بگیرید .
713 . مسیرهای ISDN فعال در خط اصلی قطع می باشد .
714 . کانال های ISDN کافی برای ایجاد تماس تلفنی در دسترس نمی باشند .
715 . به دلیل کیفیت ضعیف خط تلفن خطاهای فراوانی رخ می دهد .
716 . پیکر بندی remote access IP غیر قابل استفاده می باشد .
717 . آدرسهای IP در static pool remote access IP وجود ندارد .
718 . مهلت بر قراری تماس PPP پایان پذیرفته است .
719 . PPP توسط دستگاه راه دور پایان می یابد .
720 . پروتکل های کنترلppp پیکر بندی نشده اند .
721 . همتای PPP پاسخ نمی دهد .
722 . بسته PPPبی اعتبار می باشد .
723 . شماره تلفن از جمله پیشوند و پسوند بیش از حد طولا نی می باشد .
724 . پروتکل IPXنمی تواند بر روی درگاه dial –out نماید زیرا کامپیوتر یک مسیر گردان IPX می باشد .
725 . IPX نمی تواند روی port (درگاه) dial – in شود زیرا مسیر گردان IPX نصب نشده است .
726 . پروتکل IPX نمی تواند برای dial – out ، روی بیش از یک درگاه در یک زمان استفاده شود .
727 . نمی توان به فایل TCPCFG . DLL دست یافت .
728 . نمی تواند آداپتور IP متصل به remote access را پیدا کند .
729 . SLIP استفاده نمی شود مگر اینکه پروتکل IP نصب شود .
730 . ثبت کامپیوتر کامل نمی باشد